nutitelefoni omanikud on keskmisest jõukam tarbijaskond
tarbijaga on võimalik suhelda personaalselt
tarbijale on võimalik saata reklaamsõnumeid suvalisel ajahetkel
tarbija tunneks erinevaid brände ning oskaks hinnata nende väärtust
tarbija oskaks eristada turunduskommunikatsioonisõnumeid ülejäänud infovoost
tarbija teaks erinevate kaupade maksumusi kauplustes ja oskaks neid võrrelda
kliendile
ülemusele
ajakirjandusele
lahti mõtestada turunduskommunikatsiooni erinevaid vorme
siduda online- ja offline-kampaaniaid ja kanaleid omavahel
hõlpsasti määrata toote hind e-poes
mõistlik on kasutatada võimalikult palju erinevaid kanaleid ja vorme
kommunikeeritav sõnum oleks kõigis kanalites alati ühesugune
kombineeritavad kanalid ja vormid üksteist täiendaksid ja võimendaksid
Parema kasutuskogemuse tagamiseks kasutame küpsiseid. Loe lähemalt kasutustingimustest.