Humanitaar-ja sotsiaalainete didaktika

Teemapõhine õpe

Teemapõhist õpet saab kavandada järgmiste etappidena:

Õpetajad valivad õppekava põhjal ühe metateema. Õppetöö kavandatakse nii, et õppeteemasid käsitletakse ajaliselt loogilises järjekorras. Seda tööd võib lihtsustada tööleht, kus on välja toodud vastava klassi igas aines õpetatavad ainespetsiifilised teemad ja mõisted. Õpetajad lepivad kokku, milliseid teemasid ja mõisteid oma tundides käsitletakse ja milline ühistegevus korraldatakse. Ühistegevuse käigus demonstreerivad õpilased erinevates ainetes omandatud teadmisi ja oskusi. (Kuusk 2010: 43)
Tööleht 1. Aineid ühendav teemakeskne käsitlemine. (Kuusk 2010: 46)

Teema
Kontekst
Aine 1 Aine 2 Aine 3
Õppeteema:

Õpitulemused:

Õppetegevused:

Hindamine:

Õppeteema:

Õpitulemused:

Õppetegevused:

Hindamine:

Õppeteema:

Õpitulemused:

Õppetegevused:

Hindamine:

Ühine kulmineeruv tegevus:

Accept Cookies