Näitena toome ära kolme projekti koostamise protsesside kirjelduse (ajakava ja tööjuhised):
Teema valikul arvestasime selle aktuaalsust nii tegijate kui publiku jaoks, sest maapiirkondade tühjenemine on Hispaanias ja Eestis ühine probleem. Meie virtuaalnäituse eesmärgiks oli tutvustada erinevaid külasid, millel on olnud roll Hispaania ajaloos, et külastajal tekkiks ülevaade sealsetest vähem tuntud kohtadest. Samuti oli see sobivalt seotud kaasatud ainete sisuga: I kursusel intensiivne keeleõpe, II kursusel Hispaania ajalugu ja kultuur. Näituse koostamise eest said tudengid lisaks meeskonnatöö praktika raames 3 EAP.
Näitus ise on külastatav siin:
https://sites.google.com/view/historiasdepueblos/home (hispaania keeles)
https://sites.google.com/view/hispaaniaajalugu/home (eesti keeles)
Juhendajad Virginia Rapún Mombiela ja Mari Kruse
Hispaania ühiskonda ja kultuuri käsitleva kursuse täiendusena koostasid tudengid semestri jooksul rühmatööna virtuaalse ajakirja keskkonnas Madmagz. Kõige olulisem oli läheneda Hispaania ühiskonnale stereotüüpidest vaba pilguga ja vaadelda välja valitud teemasid erinevatest perspektiividest. Materjali valimise protsess oli aeganõudev ja läbimõeldud, artiklite lõppversioonid said hoolikalt läbi kirjutatud ja mõeldud. Erilist tähelepanu pöörasime kasutatud allikatele viitamisele ning kasutuspiiranguteta illustratsioonide valimisele, mis on digitaalse kirjaoskuse seisukohast oluline praktika. Kasutatud veebikeskkonna valisid tudengid läbirääkimiste tulemusena, kaaludes erinevate võimaluste plusse ja miinuseid.
Ajakiri on loetav siit:
https://madmagz.com/magazine/1825887#/ (nr 1, 2021)
https://madmagz.com/magazine/1971080#/ (nr 2, 2022)
Juhendaja Virginia Rapún Mombiela
2020/2021 õppeaastal valminud podcastide seeria Hispaania ajaloo kujutamisest kirjandusteostes (juhised ja ajakava).
Nagu aasta varem, valmis kevadsemestril I ja II kursuse hispaania filoloogide koostöös seeria taskuhäälinguepisoode, kus tudengid tutvustasid valitud teoseid Hispaania kirjandusvarast ja avasid nende ajaloolist konteksti. Vastutavad õppejõud panid koostöös kirjanduse asjatundjatega kokku nimekirja teostest, mis põhinesid ajaloolistel sündmustel või kus ajaloolisel taustal oli tegevuses oluline roll; kõik teosed on ka eesti keelde tõlgitud, nii et lugeda võis vastavalt soovile kas hispaaniakeelset originaali või eesti/inglise keelset tõlget. I kursusel oli projekt osa intensiivse keeleõppe kursusest ja selle põhieesmärk oli anda Hispaania kirjaniku teose lugemiskogemus, II kursus tegeles taskuhäälingutega Hispaania ajaloo ja kultuuri kursusel ja õppis selle kaudu märkama ajaloolise tausta rolli ilukirjanduses. Podcasti koostamise eest said tudengid lisaks meeskonnatöö praktika raames 3 EAP.
Podcaste saab kuulata siit:
Juhendajad Virginia Rapún Mombiela ja Mari Kruse