Keeleülesanded

Kujund reklaamlauses (II)

Järgnevates reklaamides on kasutatud toodete iseloomustamiseks kujundlikku keelt. Kuidas nimetatakse seda stiilivõtet, mis neis kõigis esineb? Seda stiilivõtet on reklaamides kasutatud kahel erineval viisil. Sõnastage see erinevus ja kirjutage juurde kummasegi rühma kuuluvate reklaamide numbrid.

  1. Päikeselaen päästab suve.
  2. Milline muskliline Volkswagen!
  3. Canon on kaamera, mis jumaldab liikuvaid sihtmärke.
  4. Uus Suzuki Ignis – esmapilgul rahulik, aga tegelikult äkiline!
  5. Gatineau imekreem võitleb ajaga.
  6. Nokia 3310 uuele liitujale hullumeelse kevadhinnaga!
  7. Ordi arvuti on Sinu truu sõber!
  8. Suzuki tunneb end hästi nii kiirteel kui ka metsikul maastikul.

Stiilivõte, mis iseloomustab kõiki esitatud ajalehereklaame:

1. rühm:

2. rühm:

2010

keskmine

lõppvoor

Vastus

Accept Cookies