Kirjandus
Kasutatud kirjandus:
- Bachmann, T, Maruste, R. (2010) Psühholoogia alused.
- Vygotsky, L.S. (1993). Interaction between learning and development. Readings on the Development of Children. (Eds Gauvain, M. & Cole M.) NY: Scientific American Books
- Palts, K., Häidkind, P. (2013). Lapse arengu hindamine. Lapse arengu hindamise ja toetamise juhendmaterjal koolieelsetele lasteasutustele. http://www.hm.ee/index.php?0512221
- Koolieelsa lasteasutuse riiklik õppekava. Vabariigi valitsuse määrus
- Põhikooli riiklik õppekava. Vabariigi valitsuse määrus
Soovitatav kirjandus:
- Kikas, E., toim. (2008). Õppimine ja õpetamine koolieelses eas.
- Kikas, E., toim. Õppimine ja õpetamine esimeses ja teises kooliastmes. http://eduko.archimedes.ee/files/EDUKOraamatkaanega.pdf
- Palts, K., Häidkind, P. (2013). Lapse arengu hindamine. Lapse arengu hindamise ja toetamise juhendmaterjal koolieelsetele lasteasutustele. Lk. 8-13. http://www.hm.ee/sites/default/files/juhendmaterjal_alusharidus.pdf
Käesoleva sisupaketiga haakuvad temaatiliselt järgmised sisupaketid:
- Ülevaade erivajaduste identifitseerimise olemusest ja ajaloost. http://sisu.ut.ee/evidolemus
- Laste arengutaseme hindamise tüübid ja meetodid ning õpetajate pädevus laste hindamisel. http://sisu.ut.ee/evidmeetod
- Laste uurimise spetsiifika ja erivajadustega laste uurimine. http://sisu.ut.ee/evidlapsed
- Hindamise ja nõustamise korraldus Eestis. http://sisu.ut.ee/evidkorraldus
- Laste õpetamise ja kasvatamise diferentseerimine erivajaduste identifitseerimise väljundina. http://sisu.ut.ee/eviddiferents