3. ETTEVÕTLIKKUS KUNSTI ÕPPIMISEL JA ÕPETAMISEL

sissejuhatus 3. ETTEVÕTLIKKUS KUNSTI ÕPPIMISEL JA ÕPETAMISEL

Ettevõtlikkus kunsti õppimisel ja õpetamisel võib avalduda nii õppesisus kui ka  ettevõtluspädevuse komponentide toetamise kaudu kunstiõppeprotsessis, arvestades ettevõtlikkuspädevusi nii tunni ülesehitusel, samuti õppija ennastjuhtiva õppimise toetamisel. See peatükk käsitleb põgusalt, kuidas toetada ennastjuhtiva õppija kujunemist ning kuidas üles ehitada kunstiõppe protsessi ettevõtlikkuse toetamisel. Õppesisu osas on näidiseks toodud mõned ettevõtlikkuspädevust toetavad ülesanded, neid saavad õpetajad oma kogemuse põhjal situatsiooni kohandada. Intervjuudest kunstiõpetajatega saab aimu, kuidas kunstiõpetajad ettevõtlikuspädevust toetavad ning kust nad võtavad jõu ise ettevõtlikud olla. Peatüki lõpus toodud ülesanded mudeldavad ettevõtlikkust nõudvaid osi kunstniku töös, nende läbi tegemine võimaldab õpilastel tutvuda praktiliselt kunstielu oluliste osadega.