Socialia

Kategooria veebilehestike arv - 62.
Kursuse eesmärgiks on anda ülevaade teadustöö alustest ehk sellest, mis on teadus, millised on sotsiaalteaduslikud paradigmad, milline on teadusliku uurimisprotsessi ülesehitus ja loogika, millised on teadustöö eetika põhiprintsiibid, millised on sotsiaalteadustes kasutatavad peamised teaduskirjanduse andmebaasid ja kuidas neist leida teemakohaseid allikaid ning millised on akadeemilise kirjutamise põhitõed.
Autor: Marvi Remmik, Avo Trumm jt
Viimati muudetud: 17.09.2018
Tartu Ülikooli juures tegutsev multimodaalse suhtluse uurimise (MUSU) grupp on loodud 2009. aastal, seda koordineerivad Silvi Tenjes ja Raili Marling (aastani 2014). See on välja kasvanud 2003. aastal loodud Tartu Ülikooli käežestide uurimise grupist ning tegeleb nii suuliste kui kirjalike suhtlusandmete analüüsiga.
Autor: Silvi Tenjes
Viimati muudetud: 23.01.2018
Käitumis-, sotsiaal- ja terviseteaduste doktorikool on Tartu Ülikooli, Tallinna Ülikooli ja Tervise Arengu Instituudi koostööprojekt, mille eesmärgiks on doktoriõppe efektiivsem ja kvaliteetsem korraldamine.
Autor: KSTTDK peaspetsialist
Viimati muudetud: 25.01.2018
Antud õpiobjekt aitab teil paremini mõista viitamise olulisust ja õppida viiteid korrektselt vormistama.
Autor: Veronika Rogalevitš ja Siret Lahemaa
Viimati muudetud: 04.12.2017
Centre for Digital Humanities and Information Society at University of Tartu.
Autor: Eleri Aedmaa, Andres Kimber
Viimati muudetud: 26.11.2018
Mida tähendab sõnapaar nüüdisaegne õpikäsitus? Viimast sõna – õpikäsitust – on lihtsam defineerida: „arusaam õppimise olemusest, eesmärkidest, meetoditest ja erinevate osapoolte rollist õppeprotsessis“ (Eesti elukestva õppe strateegia 2020, 2014). Kuidas mõista aga õpikäsituse nüüdisaegsust? Miks üldse on vaja, et õpikäsitus oleks nüüdisaegne? Nendele ja ka mitmetele teistele selle teemaga haakuvatele küsimustele saab antud e-kursusel vastuse. Kursus annab lühiülevaate nüüdisaegse õpikäsituse olemusest ja vajalikkusest ning sobib nii õpetajatele, lapsevanematele kui ka täiskasvanud õppijatele, kel antud teema vastu huvi on.
Autor: Anni Tamm, Triin Peitel, Margus Pedaste, Äli Leijen (TÜ haridusteaduste instituut)
Viimati muudetud: 10.04.2018
Antud õpiobjekti eesmärgiks on püüda mõista ja seletada võimalikke ettetulevaid olukordi ja suhtlussituatsioone, kus kohtuvad erinevate kultuuride esindajad. Teeme seda tuginedes Geert Hofstede töörühma kultuuridimensioonide ja Milton J. Bennetti kultuuritundlikkuse uuringutele.
Autor: Karmen Trasberg, Olga Schihalejev
Viimati muudetud: 21.05.2018
Tartu Ülikooli infoühiskonna keskuse veebikodu
Autor: TÜ infoühiskonna keskus
Viimati muudetud: 10.02.2017
Majandusteaduse ja innovatsiooni doktorikooli eesmärgiks on doktoriõppe kvaliteedi ja efektiivsuse suurendamine majandusteaduse, õigusteaduse, politoloogia, avaliku halduse, riigi- ja poliitikateaduste, juhtimisteaduse ja põllumajanduse õppekavadel. Doktorikooli on kaasatud Tartu Ülikooli, Tallinna Tehnikaülikooli, Tallinna Ülikooli, Eesti Maaülikooli ja Estonian Business School'i doktorandid.
Autor: Katrin Tamm
Viimati muudetud: 22.02.2017
Veebilehestik Tartu Ülikooli e-õppe päeva tegevustest ning e-täiendusõppevõimaluste tutvustamisest
Autor: TÜ õppeosakonna elukestva õppe keskus
Viimati muudetud: 10.01.2017

Lehed