Ajakirjandus ja kommunikatsioon

Kategooria veebilehestike arv - 5.
Tartu Ülikooli infoühiskonna keskuse veebikodu
Autor: TÜ infoühiskonna keskus
Viimati muudetud: 10.02.2017
Contemporary developments in science and education policy signal that media and communications studies could play a central role in linking various disciplines and fields of science by helping to create new understanding about the current processes in society and by offering solutions to various problems that individuals and societies are facing today. Therefore the 9th CEECOM conference will provide forum to exchange ideas and experiences on inter- and transdisciplinary approaches in media and communication studies. There are several topics that are common to all countries – one could even say that some topics create bridges across countries. Therefore the conference will provide forum to discuss how to carry out (comparative) research on same topics in different countries with different cultural and socio-economic background. Can we ask: to what extent the media and communication cultures in CEECOM countries are comparable?
Autor: Institute of Social Studies
Viimati muudetud: 01.06.2016
Genire veebikogumikus tuuakse lugejani Eesti Teadusfondi grandiprojekti 8527 „Põlvkonnad ja põlvkondade vahelised suhted kujunevas infoühiskonnas“ raames aastatel 2011-2015 valminud ja ilmunud teaduspublikatsioonid, doktori- ja magistriväitekirjad, bakalaureusetööd, populaar-teaduslikud kirjutised ning õppematerjalid.
Autor: Inga Kald
Viimati muudetud: 05.02.2016
Tere tulemast SAMMu ehk Sotsiaalse Analüüsi Meetodite ja Metodoloogia õpibaasi.
Autor: TÜ ühiskonnateaduste instituut
Viimati muudetud: 16.06.2015
Õpiku sihtrühmaks on nii alles õppivad kui ka juba tegutsevaid kommunikatsioonispetsialistid, projektijuhid eraettevõtteis, riigiasutustes või vabaühenduses, kel tuleb teha kampaaniaid ja projekte mis püüavad sihtrühmi panna teistmoodi mõtlema ja tegutsema. Näiteks oma tervist hoidma või rahaga targemalt ümber käima. Suured sotsiaalsed muutused põhinevad inimeste argipraktikate muutusel – selleks, et need oleksid jätkusuutlikud ka pärast kampaania lõppu, tuleb tunda sihtrühmade argielu komplekssust ja rajada oma eesmärgid sellele. Lahendused ei ole kinni üksikisiku peas, toimijaid piiravad seehulgas paljud keskkondlikud ja sotsiaalsed tegurid. Õpikus on rohkelt küsimusi ja ülesandeid analüüsiks ja mõtlemiseks, mis aitavad kogu lähenemist samm-sammult omandada, samuti rakenduslikke juhiseid, kuidas oma sotsiaalse muutuse programmi üles ehitada.
Autor: Triin Vihalemm, Margit Keller, Maie Kiisel
Viimati muudetud: 16.08.2013