Väliskliendi teenindamisega seotud töökorralduslikud tegevused

Külalise teenindamiseks on vajalik majutusettevõttes kõigi töötajate koostöö ja töö läbimõeldud korraldus. Tegevused väliskliendi teekonna lõikes, mis vajavad teostamist suuresti sõltumata majutusettevõtte suurusest või organisatsioonistruktuurist:

Külastuseelne etappSaabumineViibimineLahkumineJäreltegevus
  • majutusettevõtte turundus;
  • hinnakujundus;
  • tootearendus, sh paketid;
  • vahendajatega koostöölepingute sõlmimine, vahendajaks võib olla nt reisikorraldaja;
  • infopäringutele vastamine;
  • individuaal- ja rühmatellimuste vastuvõtt, muutmine, tühistamine;
  • vajadusel ettemaksuarvete. väljastamine
  • parkimine;
  • külastaja sisseregistreerimine;
  • vajadusel külastajaga arveldamine;
  • võtme ja võtmekaardi väljastamine külastajale.
  • hommikusöögi valmistamine ja serveerimine;
  • kliendi äratamine;
  • lisateenuste müük, mäiteks külastaja pesu pesemine;
  • arvepidamine külastaja poolt majutusettevõttes kasutatud lisateenuste üle, mis on lisatud majutuse arvele;
  • külastaja probleemide lahendamine, näiteks probleemid majutusruumis;
  • vahekoristus majutusruumis.
  • arve koostamine;
  • tagasiside kogumine;
  • lõpukoristus majutusruumis.
  • ülekande-arvete laekumise kontroll;
  • arve saatmine tasumata teenuste eest, näiteks minibaari kasutamine;
  • turundustegevused kutsumaks külalist taas uuele kliendi teekonnale.

 

 

 

back forward