- majutusettevõtte turundus;
- hinnakujundus;
- tootearendus, sh paketid;
- vahendajatega koostöölepingute sõlmimine, vahendajaks võib olla nt reisikorraldaja;
- infopäringutele vastamine;
- individuaal- ja rühmatellimuste vastuvõtt, muutmine, tühistamine;
- vajadusel ettemaksuarvete. väljastamine
| - parkimine;
- külastaja sisseregistreerimine;
- vajadusel külastajaga arveldamine;
- võtme ja võtmekaardi väljastamine külastajale.
| - hommikusöögi valmistamine ja serveerimine;
- kliendi äratamine;
- lisateenuste müük, mäiteks külastaja pesu pesemine;
- arvepidamine külastaja poolt majutusettevõttes kasutatud lisateenuste üle, mis on lisatud majutuse arvele;
- külastaja probleemide lahendamine, näiteks probleemid majutusruumis;
- vahekoristus majutusruumis.
| - arve koostamine;
- tagasiside kogumine;
- lõpukoristus majutusruumis.
| - ülekande-arvete laekumise kontroll;
- arve saatmine tasumata teenuste eest, näiteks minibaari kasutamine;
- turundustegevused kutsumaks külalist taas uuele kliendi teekonnale.
|