Proovi veel!
Milline järgnevatest pole kaudne info kogumise viis?
Intervjuu lapsega
Käitumuslik eksperiment
Intervjuu vanemaga
E-kooli märkuste analüüs
Millise sotsioemotsionaalsete pädevuste valdkonna alla kuulub enesekehtestamise oskus?
Eneseteadlikkus
Sotsiaalne teadlikkus
Vastutustundlik otsustamine
Eneseregulatsioon
Suhetega toimetulek
Õpetaja viib läbi mudelõppe tunnis käe tõstmise oskuse kujundamiseks. Järjesta tema tegevused.
1.
2.
3.
4.
5.
Milline käitumise funktsiooni analüüsi tulemusena loodud hüpoteesidest ei ole sobilik käitumusliku sekkumise loomiseks?
Ebameeldiva heli kuulmisel suureneb tõenäosus, et laps hakkab karjuma. Tema enda hääl summutab ebameeldiva heli.
Õpilane solvab vahetunnis kaasõpilasi. Selle tulemusel saab ta nende tähelepanu.
Laps hakkab sageli lasteaias hommikul rühma minnes nutma. Tema vanemad lahkuvad rühma garderoobist siis viivitusega.
Vanemate lahutuse tagajärjel hakkas laps rahutult käituma. Ta vähendab oma sisemisi pingeid teisi kiusates.
Kõige tõhusam käitumise kujundamise viis on häiriva käitumise karistamine.
Järjesta tugikava koostamise ja rakendamise sammud alates esimesest.
Samm 1
Samm 2
Samm 3
Samm 4
Samm 5
Samm 6
Samm 7
Millises järjestuses toimub biopsühhosotsiaalne analüüs?
6.
Käitumise tugikava koostamine on meeskonnatöö.
Õpilane rikub tunnis korda. Õpetaja kirjutab selle tagajärjel tema päevikusse märkuse. Millega on tegu?
Proaktiivne strateegia
Reaktiivne strateegia
Sea vastavusse sotsioemotsionaalse pädevuse valdkonna sisukirjeldus ja nimetus!
Oskus kirjeldada enda tundeid, mõtteid, väärtusi, tugevusi ja vajadusi.
Oskus mõista teiste inimeste vaatenurki, erinevusi ja tundeid.
Oskus ära tunda väljakutsed ja probleeme edukalt lahendada. Oskus mõelda oma tegevusest. Isikliku vastutuse tajumine.
Oskus jälgida ja kontrollida oma tundeid, impulsse ja käitumist, et oma eesmärke saavutada.
Oskus suhelda, teha koostööd, läbirääkimisi pidada. Oskus pakkuda ja vastu võtta abi.