Proovi veel!
Õpilane rikub tunnis korda. Õpetaja kirjutab selle tagajärjel tema päevikusse märkuse. Millega on tegu?
Proaktiivne strateegia
Reaktiivne strateegia
Milline järgnevatest pole kaudne info kogumise viis?
Käitumuslik eksperiment
Intervjuu lapsega
Intervjuu vanemaga
E-kooli märkuste analüüs
Millise sotsioemotsionaalsete pädevuste valdkonna alla kuulub enesekehtestamise oskus?
Eneseteadlikkus
Sotsiaalne teadlikkus
Vastutustundlik otsustamine
Eneseregulatsioon
Suhetega toimetulek
Kõige tõhusam käitumise kujundamise viis on häiriva käitumise karistamine.
Järjesta tugikava koostamise ja rakendamise sammud alates esimesest.
Samm 1
Samm 2
Samm 3
Samm 4
Samm 5
Samm 6
Samm 7
Käitumise tugikava koostamine on meeskonnatöö.
Milline käitumise funktsiooni analüüsi tulemusena loodud hüpoteesidest ei ole sobilik käitumusliku sekkumise loomiseks?
Vanemate lahutuse tagajärjel hakkas laps rahutult käituma. Ta vähendab oma sisemisi pingeid teisi kiusates.
Õpilane solvab vahetunnis kaasõpilasi. Selle tulemusel saab ta nende tähelepanu.
Ebameeldiva heli kuulmisel suureneb tõenäosus, et laps hakkab karjuma. Tema enda hääl summutab ebameeldiva heli.
Laps hakkab sageli lasteaias hommikul rühma minnes nutma. Tema vanemad lahkuvad rühma garderoobist siis viivitusega.
Sea vastavusse sotsioemotsionaalse pädevuse valdkonna sisukirjeldus ja nimetus!
Millises järjestuses toimub biopsühhosotsiaalne analüüs?
1.
2.
3.
4.
5.
6.
Õpetaja viib läbi mudelõppe tunnis käe tõstmise oskuse kujundamiseks. Järjesta tema tegevused.