Test enesekontrolliks

Sa said 27 punkti 29 -st
Your score was: 93 %

Proovi veel!

Testi tulemused

Küsimus:
Tulemus 1 / 1

Milline käitumise funktsiooni analüüsi tulemusena loodud hüpoteesidest ei ole sobilik käitumusliku sekkumise loomiseks?

Vastus:
ValikEsitatud vastusÕige vastus

Laps hakkab sageli lasteaias hommikul rühma minnes nutma. Tema vanemad lahkuvad rühma garderoobist siis viivitusega.

Ebameeldiva heli kuulmisel suureneb tõenäosus, et laps hakkab karjuma. Tema enda hääl summutab ebameeldiva heli.

Õpilane solvab vahetunnis kaasõpilasi. Selle tulemusel saab ta nende tähelepanu.

Vanemate lahutuse tagajärjel hakkas laps rahutult käituma. Ta vähendab oma sisemisi pingeid teisi kiusates.

Küsimus:
Tulemus 6 / 6

Millises järjestuses toimub biopsühhosotsiaalne analüüs?

Vastus:
ValikEsitatud vastusHinnang

1.

Füüsiline keskkond

correct

2.

Õppekava

correct

3.

Juhendamismeetodid

correct

4.

Sotsiaalne keskkond

correct

5.

Õpilaste grupp

correct

6.

Lapse tunnused

correct
Küsimus:
Tulemus 5 / 5

Sea vastavusse sotsioemotsionaalse pädevuse valdkonna sisukirjeldus ja nimetus!

Vastus:
ValikEsitatud vastusHinnang

Eneseteadlikkus

Oskus kirjeldada enda tundeid, mõtteid, väärtusi, tugevusi ja vajadusi.

correct

Sotsiaalne teadlikkus

Oskus mõista teiste inimeste vaatenurki, erinevusi ja tundeid.

correct

Vastutustundlik otsustamine

Oskus ära tunda väljakutsed ja probleeme edukalt lahendada. Oskus mõelda oma tegevusest. Isikliku vastutuse tajumine.

correct

Eneseregulatsioon

Oskus jälgida ja kontrollida oma tundeid, impulsse ja käitumist, et oma eesmärke saavutada.

correct

Suhetega toimetulek

Oskus suhelda, teha koostööd, läbirääkimisi pidada. Oskus pakkuda ja vastu võtta abi.

correct
Küsimus:
Tulemus 1 / 1

Kõige tõhusam käitumise kujundamise viis on häiriva käitumise karistamine.

Vastus:
Esitatud vastus
Vale
Küsimus:
Tulemus 1 / 1

Milline järgnevatest pole kaudne info kogumise viis?

Vastus:
ValikEsitatud vastusÕige vastus

Intervjuu lapsega

E-kooli märkuste analüüs

Intervjuu vanemaga

Käitumuslik eksperiment

Küsimus:
Tulemus 3 / 5

Õpetaja viib läbi mudelõppe tunnis käe tõstmise oskuse kujundamiseks. Järjesta tema tegevused.

     

    Vastus:
    ValikEsitatud vastusHinnang

    1.

    Õpetaja selgitab lastele, mistõttu on tunni ajal käe tõstmine oluline.

    correct

    2.

    Õpetaja selgitab lastele, mistõttu on tunni ajal käe tõstmine oluline.

    incorrect

    3.

    Õpetaja näitab lastele ette, kuidas käe tõstmine tunniolukorras toimub.

    correct

    4.

    Ta annab lastele võimaluse oskuse harjutamiseks.

    correct

    5.

    Õpetaja annab lastele tagasisidet, kuidas neil käe tõstmine õnnestub.

    correct
    Küsimus:
    Tulemus 1 / 1

    Käitumise tugikava koostamine on meeskonnatöö.

    Vastus:
    Esitatud vastus
    Õige
    Küsimus:
    Tulemus 7 / 7

    Järjesta tugikava koostamise ja rakendamise sammud alates esimesest.

    Vastus:
    ValikEsitatud vastusHinnang

    Samm 1

    Probleemi ja eesmärgi esmane määratlemine

    correct

    Samm 2

    Andmete kogumine

    correct

    Samm 3

    Andmete analüüs

    correct

    Samm 4

    Probleemist lähtuvalt eesmärgi sõnastamine

    correct

    Samm 5

    Tegevuskava koostamine

    correct

    Samm 6

    Tegevuskava rakendamine

    correct

    Samm 7

    Tugikava täitmise ja tulemuslikkuse monitooring

    correct
    Küsimus:
    Tulemus 1 / 1

    Millise sotsioemotsionaalsete pädevuste valdkonna alla kuulub enesekehtestamise oskus?

    Vastus:
    ValikEsitatud vastusÕige vastus

    Eneseteadlikkus

    Sotsiaalne teadlikkus

    Vastutustundlik otsustamine

    Eneseregulatsioon

    Suhetega toimetulek

    Küsimus:
    Tulemus 1 / 1

    Õpilane rikub tunnis korda. Õpetaja kirjutab selle tagajärjel tema päevikusse märkuse. Millega on tegu?

    Vastus:
    ValikEsitatud vastusÕige vastus

    Proaktiivne strateegia

    Reaktiivne strateegia