Proovi veel!
Milline järgnevatest pole kaudne info kogumise viis?
Käitumuslik eksperiment
Intervjuu lapsega
E-kooli märkuste analüüs
Intervjuu vanemaga
Kõige tõhusam käitumise kujundamise viis on häiriva käitumise karistamine.
Käitumise tugikava koostamine on meeskonnatöö.
Järjesta tugikava koostamise ja rakendamise sammud alates esimesest.
Samm 1
Samm 2
Samm 3
Samm 4
Samm 5
Samm 6
Samm 7
Millises järjestuses toimub biopsühhosotsiaalne analüüs?
1.
2.
3.
4.
5.
6.
Sea vastavusse sotsioemotsionaalse pädevuse valdkonna sisukirjeldus ja nimetus!
Eneseteadlikkus
Sotsiaalne teadlikkus
Vastutustundlik otsustamine
Eneseregulatsioon
Suhetega toimetulek
Milline käitumise funktsiooni analüüsi tulemusena loodud hüpoteesidest ei ole sobilik käitumusliku sekkumise loomiseks?
Ebameeldiva heli kuulmisel suureneb tõenäosus, et laps hakkab karjuma. Tema enda hääl summutab ebameeldiva heli.
Vanemate lahutuse tagajärjel hakkas laps rahutult käituma. Ta vähendab oma sisemisi pingeid teisi kiusates.
Õpilane solvab vahetunnis kaasõpilasi. Selle tulemusel saab ta nende tähelepanu.
Laps hakkab sageli lasteaias hommikul rühma minnes nutma. Tema vanemad lahkuvad rühma garderoobist siis viivitusega.
Õpilane rikub tunnis korda. Õpetaja kirjutab selle tagajärjel tema päevikusse märkuse. Millega on tegu?
Proaktiivne strateegia
Reaktiivne strateegia
Millise sotsioemotsionaalsete pädevuste valdkonna alla kuulub enesekehtestamise oskus?
Õpetaja viib läbi mudelõppe tunnis käe tõstmise oskuse kujundamiseks. Järjesta tema tegevused.