Proovi veel!
Kõige tõhusam käitumise kujundamise viis on häiriva käitumise karistamine.
Milline käitumise funktsiooni analüüsi tulemusena loodud hüpoteesidest ei ole sobilik käitumusliku sekkumise loomiseks?
Vanemate lahutuse tagajärjel hakkas laps rahutult käituma. Ta vähendab oma sisemisi pingeid teisi kiusates.
Õpilane solvab vahetunnis kaasõpilasi. Selle tulemusel saab ta nende tähelepanu.
Laps hakkab sageli lasteaias hommikul rühma minnes nutma. Tema vanemad lahkuvad rühma garderoobist siis viivitusega.
Ebameeldiva heli kuulmisel suureneb tõenäosus, et laps hakkab karjuma. Tema enda hääl summutab ebameeldiva heli.
Sea vastavusse sotsioemotsionaalse pädevuse valdkonna sisukirjeldus ja nimetus!
Eneseteadlikkus
Sotsiaalne teadlikkus
Vastutustundlik otsustamine
Eneseregulatsioon
Suhetega toimetulek
Järjesta tugikava koostamise ja rakendamise sammud alates esimesest.
Samm 1
Samm 2
Samm 3
Samm 4
Samm 5
Samm 6
Samm 7
Millise sotsioemotsionaalsete pädevuste valdkonna alla kuulub enesekehtestamise oskus?
Õpilane rikub tunnis korda. Õpetaja kirjutab selle tagajärjel tema päevikusse märkuse. Millega on tegu?
Proaktiivne strateegia
Reaktiivne strateegia
Milline järgnevatest pole kaudne info kogumise viis?
Intervjuu lapsega
Käitumuslik eksperiment
Intervjuu vanemaga
E-kooli märkuste analüüs
Õpetaja viib läbi mudelõppe tunnis käe tõstmise oskuse kujundamiseks. Järjesta tema tegevused.
1.
2.
3.
4.
5.
Millises järjestuses toimub biopsühhosotsiaalne analüüs?
6.
Käitumise tugikava koostamine on meeskonnatöö.