Liigu edasi põhisisu juurde
Avaleht
Sissejuhatus
Autoritest
I OSA. Terminid. Käsitlusviisid
1.1. Mida mõista maailmaparandamise all?
Test
1.2. Sekkumine ja iseregulatsioon
1.3. Poliitikad ja turumehhanismid muutuste tekitajana
1.3.1. Tarbijad ja kodanikud
1.3.2. Sotsiaalne muutus ja kodanikuühiskond
1.3.3. Sotsiaalne muutus tarbimise ja turu kaudu: sotsiaalne turundus muutuse tekitajana
1.4. Edasiseks lugemiseks
II OSA. Teoreetilised lähtekohad
2.1. Agent ja struktuur Anthony Giddensi käsitluses
2.2. Kas sotsiaalsete praktikate või hoopis indiviidi käitumise muutmine?
Test
2.3. Sotsiaalsete praktikate anatoomia
2.4. Edasiseks lugemiseks
III OSA. Sotsiaalset muutust taotleva programmi ettevalmistus
3.1. Praktika kui vahetu kogemus
3.2. Kuidas probleem üles leida?
3.2.1. Taltsad ja nõiutud probleemid
3.2.2. Soovimatu nähtuse kirjeldamine ja määratlemine
3.2.3. Kuidas probleemne nähtus praktiliselt avaldub?
3.2.4. Keskkonna analüüs
3.3. Eesmärkide seadmine
3.4. Sihtrühmade leidmine ja analüüs
3.5. Strateegilise käsitlusviisi valikud, võimalused ja piirangud
3.6. Ülesandepüstitusest kokkuvõtvalt
3.7. Edasiseks lugemiseks
IV OSA. Mida ja kuidas teha, et programm oleks hea ning jätkusuutlik?
4.1. Muutuste disaini koostisosad
4.1.1. Partnerite leidmine, koalitsiooni loomine
4.1.1.1 Eri sektorite motivatsioon ja kapitalid koostööks
4.1.1.2. Äriettevõtte ja avaliku/kolmanda sektori partnerlusest
4.1.1.3. Vabatahtlikud
4.1.2. Taristu arendamine: toodete ja teenuste valik, kättesaadavus
4.1.3. Seadusloome, regulatsioonid
4.2. Loovlahendused
4.2.1. Informeerimine: veeb ja teised materjalid
4.2.2. Koolitamine. Õppekavaarendus, õppematerjalide väljaandmine
4.2.3. Edutainment, meelelahutuslik-mängulised lahendused
4.2.4. Sotsiaalreklaam
4.2.5. Soovitud praktikate toodeteks disainimine ja turundamine
4.2.6. Uued algatused ning struktuurid. Sotsiaalne innovatsioon
4.2.7. Näited
4.2.7.1. Säästev renoveerimine
4.2.7.2. Toiduringid tervislikuma elustiili kujundajana
4.2.7.3. Päästeameti tule- ja veeohutuse programmide kogemus uute praktikate juurutamisel
4.3. Edasiseks lugemiseks
KOKKUVÕTTE ASEMEL: programmi kokkupanek ja hindamine
Kasutatud kirjandus
Ülesanne 2.3
Test õige/vale tüüpi ja valivastustega küsimustest.