Kasutatud kirjandus

  1. Aarelaid, A. (1996). Kodanikualgatus ja seltsid Eesti muutuval kultuurimaastikul. Tallinn: Jaan Tõnissoni Instituut.
  2. Ajzen, I. (1991). The Theory of Planned Behavior. Organizational Behavior and Human Decision Processes, 50, 179–211.
  3. Alkoholipoliitika roheline raamat (2012). Sotsiaalministeerium, URL (külastatud märtsis 2013) http://www.sm.ee/fileadmin/meedia/Dokumendid/Tervisevaldkond/Tervisepoliitika/Alkoholipoliitika/Failid/Alkoholi_roheline_raamat.pdf.
  4. Andreasen, A. R. (1995). Marketing Social Change: Changing Behavior to Promote Health, Social Development, and the Environment. San Fransisco: Jossey-Bass.
  5. Andreasen, A. R. (2003). Strategic Marketing for Nonprofit Organizations. Englewood Cliffs (NJ): Prentice-Hall.
  6. Annist, A. (2009). Solaris kui väljakutse ja allaand. Sirp, 26. oktoober, URL (kasutatud märtsis 2013) www.sirp.ee/index.php?option=com_content&view=article&id=9610:solaris-kui-vaeljakutse-ja-allaand&catid=9:sotsiaalia&Itemid=13&issue=3272.
  7. Aps, J. (2012). Kodanikuühenduste ühiskondliku mõju hindamine. Käsiraamat. Tallinn: Heateo Sihtasutus, URL (külastatud märtsis 2013) http://www.heategu.ee/Uhiskondliku_moju_hindamise_kasiraamat.pdf.
  8. Archer, M. (1990). Human Agency and Social Structure: A critique of Giddens. J. Clark, C. Modgil, S. Modgil (eds.). Anthony Giddens: Consensus and Controversy. Basingstoke: Falmer, 73–84.
  9. Archer, M. (1996). Social Integration and System Integration: Developing the Distinction. Sociology, 30 (4): 679–700.
  10. Beck, U. (1986/2005) Riskiühiskond: teel uue modernsuse poole. Tartu: Tartu Ülikooli Kirjastus.
  11. Berger, A. A. (2011). Media and communication research: an introduction to qualitative and quantitative approaches. Thousand Oaks, London; New Delhi, Singapore: Sage.
  12. Brown, T., Dacin, P. (1997).The Company and the Product: Corporate Associations and Consumer Product Responses. Journal of Marketing, 61 (1): 68–84.
  13. Buckley, J., Tuama, S. Ó. (2010). ‘I send the wife to the doctor’– Men's behaviour as health consumers. International Journal of Consumer Studies, 34 (5): 587–595.
  14. Bureau of European Policy Advisors of the European Commission (2011). Empowering people, driving change: Social innovation in the European Union. European Commission, URL (külastatud märtsis 2013) http://ec.europa.eu/bepa/pdf/publications_pdf/social_innovation.pdf.
  15. BusinessDictionary (2013). URL (külastatud märtsis 2013) http://www.businessdictionary.com/definition/social-advertising.html.
  16. Christensen, T. H., Røpke, I. (2010). Can Practice Theory Inspire Studies of ICTs in Everyday Life. B. Bräucher, J. Postill (toim). Theorising Media and Practice. New York: Berghahn, 233–256.
  17. Cook. G. (2001). The Discourse of Advertising. London & New York: Routledge.
  18. Cornelissen, J. (2011) Corporate Communications. A Guide to Theory and Practice. 3rd edition. London: Sage.
  19. Cunningham, C., Cunningham, L., Ratcliffe, J., Vaillancourt, T. (2010). A Qualitative Analysis of the Bullying Prevention and Intervention Recommendations of Students in Grades 5 to 8. Journal of School Violence, 9 (4): 321–338.
  20. Davies, A., Simon, J., Patrick, R., Norman, W. (2012). Mapping Citizen Engagement in the Process of Social Innovation. A deliverable of the project: „The theoretical, empirical and policy foundations for building social innovation in Europe” (TEPSIE), European Commission – 7th Framework Programme, Brussels: European Commission, DG Research.
  21. Daymon, C., Holloway, I. (2011). Qualitative Research Methods in Public Relations and Marketing Communications. Oxon & New York: Routledge.
  22. Drumwright, M. E., Murphy, P. E. (2001). Corporate Societal Marketing. P. N. Bloom, G. T. Gundlach (toim). Handbook of marketing and society. Thousand Oaks, London, New Delhi: Sage, 162–183.
  23. Eco-Innovationi veebileht. European Commission. URL (külastatud märtsis 2013) http://ec.europa.eu/environment/eco-innovation/.
  24. Economic Educatori veebileht, URL (külastatud märtsis 2013) http://www.economiceducator.eu/.
  25. Eesti keskkonnastrateegia aastani 2030 [2007]. Keskkonnaministeerium, URL (külastatud märtsis 2013) http://www.envir.ee/orb.aw/class=file/action=preview/id=1158177/KS_loplil_riigikokku_pdf.pdf.
  26. Eesti Vabariigi Põhiseadus (28.06.1992), RT 1992, 26, 349; viimati muudetud RT I, 27.04.2011, 2, URL (külastatud märtsis 2013) https://www.riigiteataja.ee/akt/633949?leiaKehtiv.
  27. Empowering People, Driving Change. Social Innovation in the European Union (2010). European Commission, BEPA, URL (külastatud märtsis 2013) http://ec.europa.eu/bepa/pdf/publications_pdf/social_innovation.pdf.
  28. Euroopa Komisjoni ametlik lehekülg sotsiaalsest innovatsioonist, URL (külastatud märtsis 2013) http://ec.europa.eu/enterprise/policies/innovation/policy/social-innovation/index_en.htm.
  29. Euroopa Komisjoni keskkonnaküsimuste peadirektoraadi veebikülg, URL (külastatud märtsis 2013) http://ec.europa.eu/environment/newprg/index.htm.
  30. Euroopa Komisjoni tervise ja tarbijaküsimuste peadirektoraadi veebikülg, URL (külastatud märtsis 2013) http://ec.europa.eu/dgs/health_consumer/index_en.htm.
  31. Europe 2020: Europe’s growth strategy [2010]. Euroopa Komisjon, URL (külastatud märtsis 2013) http://ec.europa.eu/europe2020/index_en.htm.
  32. Evans, D., McMeekin, A., Southerton, D. (2012). Sustainable Consumption, Behaviour Change Policies and Theories of Practice. COLLeGIUM: Studies Across Disciplines in the Humanities and Social Sciences, 12: 113–129, URL (külastatud märtsis 2013) https://helda.helsinki.fi/handle/10138/34226.
  33. Finantskirjaoskus. Rahandusministeeriumi kodulehekülg, URL (külastatud märtsis 2013) http://www.fin.ee/finantskirjaoskus.
  34. Fishbein, M., Ajzen, I. (1975). Belief, Attitude, Intention and Behavior: An Introduction to Theory and Research. Reading (Mass.) etc.: Addison-Wesley.
  35. Fisher, W. F. (1997). Doing good? The Politics and Antipolitics of NGO Practices. Annual Review of Anthropology, 26: 439–464.
  36. Gagnon, M., Jacob, J., Holmes, D. (2010). Governing Through (In)security: A Critical Analysis of a Fear-Based Public Health Campaign. Critical Public Health, 20 (2): 245–256.
  37. Geels, F. (2004). 'From sectoral systems of innovation to socio-techical systems. Insights about dynamics and change from sociology and institutional theory. Research policy, 33 (6–7): 897–920.
  38. Giddens, A. (1984/1989). The Constitution of Society: Outline of the Theory of Structuration. Cambridge: Polity Press.
  39. Habermas, J. (1981). New Social Movements. Telos, 49: 33–37.
  40. Hackley, C. (2005). Advertising and Promotion. Communicating Brands. London: Sage.
  41. Halkier, B. (ilmumas 2013). Science Consumption in a Practice Theoretical Perspective. A Discussion of Different Understandings of the Relations Between Consumers and Public Communication Initiatives. Public Understanding of Science.
  42. Hamann, R., Acutt, N. (2003.) How Should Civil Society (And The Government) Respond to 'Corporate Social Responsibility'? A Critique of Business Motivations and the Potential for Partnerships. Development Southern Africa, 20 (2): 255–270.
  43. Hargreaves, T. (2011). Practice-ing Behaviour Change: Applying Social Practice Theory to Pro-Environmental Change. Journal of Consumer Culture, 11 (1): 79–99.
  44. Harvey, P. D. (1999) Let Every Child Be Wanted: How Social Marketing Is Revolutionizing Contraceptive Use Around the World. Westport, CT: Auburn House.
  45. Hea huvikaitse: kuidas kaasata liitlasi ja mõjutada otsuseid? (2011). EMSL, URL (külastatud märtsis 2013)  http://www.ngo.ee/sites/default/files/files/Hea%20Huvikaitse.pdf.
  46. Hea Kodanik. Avalikud teenused: kellele, miks ja kuidas? Talv 2011 (53), URL (külastatud märtsis 2013) http://www.ngo.ee/sites/default/files/files/Hea%20Kodanik%203_2011.pdf.
  47. Hea Kodanik. Heategevus: lapsekingades või äratrööbatud? Kevad 2012 (54), URL (külastatud märtsis 2013) http://www.ngo.ee/sites/default/files/files/Hea%20Kodanik%201_2012.pdf.
  48. Hea Kodanik. Kuidas levivad teadmised, huvi ja oskused? November 2009 (47), URL (külastatud märtsis 2013) http://www.ngo.ee/sites/default/files/files/Hea%20Kodanik%203_2009.pdf.
  49. Hea Kodanik. Liikmed ja võrgustikud: kuidas kaadervärk tööle saada. Suvi 2012 (55), URL (külastatud märtsis 2013) http://www.issuu.com/emsl/docs/hea_kodanik_2_2012.
  50. Hea Kodanik. Poliitika: kes seda suudaks mõjuta’? Talv 2011 (51), URL (külastatud märtsis 2013) http://www.ngo.ee/sites/default/files/files/Hea%20Kodanik%201_2011.pdf.
  51. Hinsberg, L. (2011). Kampaania „Kumm on seks!” vastuvõtt sihtrühmas. Bakalaureusetöö. Tartu Ülikool, ajakirjanduse ja kommunikatsiooni instituut, URL (külastatud märtsis 2013) http://hdl.handle.net/10062/25820.
  52. Horizon 2020 [2011]. European Commission, Research & Innovation, URL (külastatud märtsis 2013) http://ec.europa.eu/research/horizon2020/index_en.cfm.
  53. Hota, M., Cáceres, R. C., Cousin, A. (2010). Can Public-Service Advertising Change Children's Nutrition Habits. Journal of Advertising Research, 50 (4): 460–477.
  54. Höglund, I. (2008). Hoiatavate reklaamide vastuvõtt noorte seas. Bakalaureusetöö. Tartu Ülikool, ajakirjanduse ja kommunikatsiooni instituut, URL (külastatud märtsis 2013) http://hdl.handle.net/10062/15704.
  55. Ibrus, K. (2013). Pangavõlas peret abistanud inimesed näitasid, mida tähendab vastutustunne. Eesti Päevaleht, 08.01.2013, URL (külastatud märtsis 2013) http://www.epl.ee/news/arvamus/kadri-ibrus-pangavolas-peret-abistanud-inimesed-naitasid-mida-tahendab-vastutustunne.d?id=65500282.
  56. Integratsiooni Meediamonitooring (2001). Integratsiooniprotsesside kajastumine Eesti ajakirjanduses aastal 2000. URL (külastatud märtsis 2013) http://www.meis.ee/raamatukogu?book_id=133.
  57. Jensen, I., Halkier, B. (2011). Rethinking Intercultural Network Communication as a Resource in Public Intercultural Health Communication. Journal of Intercultural Communication, 25 (1), URL (külastatud märtsis 2013) http://www.immi.se/intercultural/nr25/jensen-halkier.htm.
  58. Jõesaar, A., Rannu, S. (ilmumas 2013). Estonian broadcasting for Russian speaking population. Trends and media policy 1990–2010. Kogumikus: K. Horsti, G. Hultén, G. Titley (toim). National Conversations: Public Service Media and Cultural Diversity in Europe. Bristol: Intellect.
  59. Kahn, M., Morris, E. (2009). Walking the Walk. The Association Between Community Environmentalism and Green Travel Behavior. Journal of the American Planning Association, 75, 4, 389-405.
  60. Kodanikualgatuse institutsionaliseerumine Eestis 2009/2010: uuringu raport (2010). Tallinn: Tallinna Ülikool, Kodanikeühiskonna uurimis- ja arenduskeskus, URL (külastatud märtsis 2013) https://www.siseministeerium.ee/public/KUAK2010_institutsionaliseerumine.pdf.
  61. Kodanikualgatust toetavad väärtused ja käitumismustrid Eesti elanikkonnas 2011–12 (2012). Tallinn: Tallinna Ülikool, Kodanikeühiskonna uurimis- ja arenduskeskus, URL (külastatud märtsis 2013) http://www.ngo.ee/sites/default/files/files/10_26918226_Uuringuraport_Kodanikualgatust_toetavad_vaartused_ja_kaitumismustrid_Eesti_elanikkonnas_2011-2012_uuringu_teostaja_Kodanikeuhiskonna_uurimis-ja_arenduskeskus_Tallinna_Ulikool.pdf.
  62. Kopti, M. (2009). Kommunikatsiooni roll kodanikualgatuste elluviimisel: „Teeme ära! 2008” ja „Teeme ära minu Eesti”. Kutsemagistritöö. Tartu Ülikool, ajakirjanduse ja kommunikatsiooni instituut, URL (külastatud märtsis 2013) http://dspace.utlib.ee/dspace/handle/10062/15816.
  63. Kotler, P., Levy, S. J. (1969). Broadening the Concept of Marketing. Journal of Marketing 33: 10–15.
  64. Kotler, P., Roberto, E. (1989). Social Marketing: Strategies for Changing Public Behavior. New York: The Free Press.
  65. Kotler, P., Roberto, E., Lee, N. (2002) Social Marketing: Strategies for Changing Public Behavior. Thousand Oaks, CA: Sage.
  66. Kotler, P., Lee, N. (2008). Social marketing: Influencing behaviours for good. Los Angeles, London, New Delhi, Singapore: Sage.
  67. Kozinets, R. V. (2009). Netnography: Doing Ethnographic Research Online. Los Angeles, London, New Delhi, Singapore: Sage.
  68. Kuidas koguda annetusi ja hoida toetajaid? (2011). EMSL ja Praxis, URL (külastatud märtsis 2013) http://www.ngo.ee/sites/default/files/files/Kuidas%20koguda%20annetusi%20ja%20hoida%20toetajaid.pdf.
  69. Lawson, R., Todd, S. (2002). Consumer Lifestyles: A Social Stratification Perspective. Marketing Theory, 2 (3): 295–307.
  70. Lillemets, A. (2012). Eesti sotsiaalse ettevõtluse kogemuste ja olukorra kaardistamine. Tallinn: EMSL ja Heateo SA, URL (külastatud märtsis 2013) http://sev.ee/wp-content/uploads/2012/01/uuring_SE-Eestis.pdf.
  71. Lillemets, A. (2012). Teiste riikide kogemused sotsiaalse ettevõtluse eestkoste ja koostöö korraldamisel. Tartu: EMSL ja Heateo SA, URL (külastatud märtsis 2013) http://sev.ee/wp-content/uploads/2012/01/uuring_SE-v%C3%A4lismaal.pdf.
  72. Livingstone, S., Lunt, S., Miller, L. (2007). Citizens, Consumers and the Citizen-Consumer: Articulating the Citizen Interest in Media and Communications Regulation. Discourse and Communication 1 (1): 85–111.
  73. Luts, K. (2011). Sotsiaalseosega kultuuriürituste ettevõtete poolne toetamine: soovitused taotlejatele. Magistritöö. Tartu Ülikool, filosoofiateaduskond.
  74. Madiste, E. (2012). Finantskirjaoskuse edendamine Eestis: ekspertide hinnang. Bakalaureusetöö. Tartu Ülikool, ajakirjanduse ja kommunikatsiooni instituut, URL (külastatud märtsis 2013) http://hdl.handle.net/10062/25845.
  75. Manoff, R. (1985) Social Marketing. New York: Praeger Publishers.
  76. McGregor, S. L. T. (2012). Complexity Economics, Wicked Problems and Consumer Education. International Journal of Consumer Studies, 36 (1): 61–69.
  77. Mesila, H. (2007). Sotsiaalse suunitluse mõju turunduses ettevõtte kuvandile Elioni, Hansapanga ning Selveri näitel. Bakalaureusetöö. Tartu Ülikool, ajakirjanduse ja kommunikatsiooni instituut, URL (külastatud märtsis 2013) http://hdl.handle.net/10062/15625.
  78. Minuraha.ee, URL (külastatud septembris 2012) http://www.minuraha.ee.
  79. Morrison, B. E., Vaandering, D. (2012). Restorative justice: Pedagogy, praxis, and discipline. Journal of School Violence, 11, 138–155.
  80. Mulgan, G., Tucker, S., Ali, R., Sanders, B. (2008). Social Innovation What it is, why it matters and how it can be accelerated. Oxford Said Business School.
  81. Murray, R., Caulier-Grice, J., Mulgan, G. (2010). The Open Book of Social Innovation, URL (külastatud märtsis 2013) http://www.nesta.org.uk/library/documents/Social_Innovator_020310.pdf.
  82. O’Donohoe, S. (1994). Advertising Uses and Gratifications. European Journal of Marketing, 28 (8/9): 52–75.
  83. Oosterveer, P., Spaargaren, G. (2011) Organising consumer involvement in the greening of global food flows: the role of environmental NGOs in the case of marine fish. Environmental Politics, 20 (1): 97–114.
  84. Ott, E. (2013). Sotsiaalse ettevõtluse kontseptsioon ja selle rakendamine Eestis. Bakalaureusetöö. Tartu Ülikool, ajakirjanduse ja kommunikatsiooni instituut, http://kool.minuraha.ee/noored-oma-rahaasjadest/.
  85. Paek, H-J., Hove, T., Jeong, H. J., Kim, M. (2011). Peer or expert? The persuasive impact of YouTube public service announcements producers. International Journal of Advertising, 30 (1): 161–188.
  86. Parder, M-L.(2010). Kuidas rääkida teismelistele alkoholist? Kommunikatsioonisoovitused Tervise Arengu Instituudile. Magistritöö. Tartu Ülikool, ajakirjanduse ja kommunikatsiooni instituut, URL (külastatud märtsis 2013) http://hdl.handle.net/10062/17906.
  87. Pearce, J. (2010). Is Social Change Fundable? NGOs and Theories and Practices of Social Change. Development in Practice, 20 (6): 621–635.
  88. Peatie, K., Peatie, S. (2009). Social Marketing: A Pathway to Consumption Reduction? Journal of Business Research, 62 (2): 260–268.
  89. Phillips, L. J. (2011a). Analysing the Dialogic Turn in the Communication of Research-Based Knowledge: An Exploration of the Tensions in Collaborative Research. Public Understanding of Science, 20 (1): 80–100.
  90. Phillips, L. J. (2011b). The Promise of Dialogue. Amsterdam: John Benjamins.
  91. Potter, J., Wetherell, M. (1987). Discourse and Social Psychology: Beyond Attitudes and Behaviour. Thousand Oaks, London, New Delhi: Sage.
  92. Puuste, T. (2012). Koolivägivald: õpetaja kogemus. Eesti Päevaleht, 29.10.2012. URL (külastatud märtsis 2013) http://www.epl.ee/news/arvamus/koolivagivald-opetaja-kogemus.d?id=65180068.
  93. Rammo, A. (2005). Suhtekorraldus vabaühendustes. Käsiraamat kommunikatsioonist ja meediasuhetest. Tallinn: Eesti Mittetulundusühingute ja Sihtasutuste Liit. http://www.ngo.ee/sites/default/files/files/Suhtekorraldusest vabaühendustes käsiraamat kommunikatsioonist ja meediasuhetest.pdf.
  94. Reckwitz, A. (2002). Toward a Theory of Social Practices: A development in culturalist theorizing. European Journal of Social Theory, 02 (5): 245–265.
  95. Rekand, R. (2011). Annelinnas pakutakse rohenäppudele priilt peenramaid. Tartu Ekspress, 12. mai, URL (külastatud märtsis 2013) http://tartuekspress.ee/?page=1&id=537.
  96. Ritson, M., Elliott, R. (1999). The Social Uses of Advertising: An Ethnographic Study of Adolescent Advertising Audiences. Journal of Consumer Research, 26, 260–277.
  97. Rogers, E. (1995). Diffusion of Innovations, 3rd Edition. New York (NJ): Free Press.
  98. Rokka, J., Uusitalo, L. (2008). Preference for Green Packaging in Consumer Product Choices – Do Consumers Care? International Journal of Consumer Studies, 32 (5): 516–25.
  99. Roždestvenski, G.  (2013). Suvise piirkiiruse tõstmata jätmine liikluspraktikate kujundamisel. Bakalaureusetöö. Tartu Ülikool, ajakirjanduse ja kommunikatsiooni instituut, URL (kasutatud juulis 2013) http://hdl.handle.net/10062/31306.
  100. Rotfeld, H. J. (2002). The Social Harm of Public Service Advertising. Journal of Consumer Marketing, 19 (6): 465–467.
  101. Ruckenstein, M. et al. (2011). Forget Innovation: Focus on Value Creation. Sitra Publications 293. Helsinki: Edita.
  102. SA Poliitikauuringute Keskus Praxis (2012). Organiseeritud vabatahtliku tegevuse kommunikatsioonistrateegia. URL (külastatud märtsis 2013) https://www.siseministeerium.ee/public/kommstrat.pdf.
  103. SA Poliitikauuringute Keskus Praxis (2011). Väärikaks ja õnnelikuks – annetamise analüüs ja soovitused. URL (külastatud märtsis 2013) http://www.ngo.ee/sites/default/files/files/uuringud/Annetamise_analyys_Praxis_2011_fin.pdf.
  104. Schatzki, T. (1996). Social Practices: A Wittgensteinian Approach to Human Activity and the Social. Cambridge: Cambridge University Press.
  105. Schwartz, B. (2010). An Interview With Craig Lefebvre. Social Marketing Quarterly, 16 (4): 151–154.
  106. Shove, E., Watson, M., Hand, M., Ingram, J. (2007). The Design of Everyday Life. Oxford: Berg.
  107. Shove, E. (2010). Beyond the ABC: Climate Change Policy and Theories of Social Change. Environment and Planning A, 42 (6): 1273–1285.
  108. Shove, E., Pantzar, M., Watson, M. (2012). The Dynamics of Social Practice. Everyday Life and How it Changes. London: Sage.
  109. Social Innovatori veebikülg, URL (külastatud märtsis 2013) http://www.socialinnovator.info/.
  110. Social Innovation Europe’i veebikülg. Young Foundation. URL (külastatud märtsis 2013) http://www.socialinnovationeurope.eu/.
  111. Sooniste, A. (2012). Vastutustundetu laenamise ABC. Eesti Päevaleht, 14. november 2012.
  112. Sotsiaalse innovatsiooni, säästva tarbimise jpm loovlahenduste ja stsenaariumite, käsiraamatute kogu, URL (külastatud märtsis 2013) http://www.strategicdesignscenarios.net/category/library-menu/.
  113. Sotsiaalvaldkonna uuringud ja analüüsid. Sotsiaalministeeriumi kodulehekülg, URL (külastatud märtsis 2013) http://www.sm.ee/meie/uuringud-ja-analuusid/sotsiaalvaldkond.html.
  114. Southerton, D., McMeekin, A., Evans, D. (2010). International Review of Behaviour Change Initiatives, URL (külastatud märtsis 2013) http://www.scotland.gov.uk/Publications/2011/02/01104638/1.
  115. Spaargaren, G., Oosterveer, P. (2010). Citizen-Consumers as Agents of Change in Globalizing Modernity: The Case of Sustainable Consumption. Sustainability, 2 (7): 1887–1908.
  116. Stern, P. (2000). Toward a Coherent Theory of Environmentally Significant Behavior. Journal of Social Issues, 56, 3, 407-424.
  117. Stromquist, N. P. (2008). Revisiting Transformational NGOs in the Context of Contemporary Society. Current Issues in Comparative Education, 10 (1/2): 41–45.
  118. Stubender, K. (2008). Kolmanda ja ärisektori partnerlus: arenguperspektiivid ja dilemmad. Bakalaureusetöö. Tartu Ülikool, ajakirjanduse ja kommunikatsiooni instituut, URL (külastatud märtsis 2013) http://dspace.utlib.ee/dspace/bitstream/handle/10062/15753/Stubender_Kreet.pdf?sequence=1.
  119. Suuk-Aasmäe, L. (2010). Sotsiaalse turunduse teooriate rakendamine Eestis läbi viidud tervisekäitumist mõjutavate kampaaniate näitel. Magistritöö. Tallinn: EBS, URL (külastatud märtsis 2013) http://www.mnt.ee/public/Suuk-Aasmae.pdf.
  120. Zirnask, V. (2012). Sotsiaalkulud võlakirjade abiga. Eesti Päevaleht, 18. detsember, URL (külastatud märtsis 2013) http://www.epl.ee/news/arvamus/sotsiaalkulud-volakirjade-abiga.d?id=65421282.
  121. Tarbija käitumise ja oskuste õpetamise – tarbijahariduse strateegia (2010). Põhjamaade ja Eesti tarbijahariduse töörühm, URL (külastatud märtsis 2013) http://www.kuluttajavirasto.fi/File/b3d45e6d-4e64-4a02-a555-33531c0235c3/Tarbija käitumise ja oskuste õpetamine.pdf.
  122. Tarbijakaitseseadus (11.02.2004), RT I 2004, 13, 86; URL (külastatud märtsis 2013) http://www.riigiteataja.ee/akt/757827?leiaKehtiv.
  123. Tarrow, S. (2011). Power in Movement: Social Movements and Contentious Politics. Cambridge: Cambridge University Press.
  124. TemaNord (2009). Teaching Consumer Competences – a Strategy for Consumer Education. Proposals of objectives and content of consumer education. Kailow Express ApS, Nordic Council of Ministers, Copenhagen, Denmark.
  125. Tervisevaldkonna uuringud ja analüüsid. Sotsiaalministeeriumi kodulehekülg, URL (külastatud märtsis 2013) http://www.sm.ee/meie/uuringud-ja-analuusid/tervisevaldkond.html.
  126. The Impact of the Commercial World on Children’s Wellbeing. Report of an Independent Assessment. (2009). GOV.UK Department for Children, Schools and Families. URL (külastatud märtsis 2013) https://www.education.gov.uk/publications/eOrderingDownload/00669-2009DOM-EN.pdf.
  127. Tigasson, K-R. (2012). Ise süüdi? Eesti Päevaleht, 26.10.2012, URL (külastatud märtsis 2013) http://www.epl.ee/news/arvamus/kulli-riin-tigasson-ise-suudi.d?id=65168352.
  128. Tisler, E. (2013). Algklassilastele suunatud tarbijaharidus projekti „Prügihunt ja Superjänes” näitel. Magistritöö. Tartu Ülikool, Ajakirjanduse ja kommunikatsiooni instituut.
  129. Todt, O., Munos, E., Gonzalez, M. (2009). Consumer Attitudes and the Governance of Safety. Public Understanding of Science, 18 (1): 103–114.
  130. Toome, T. (2007). Veebilehekülje kommunikatsioon sotsiaalturunduslikes kampaaniates. Bakalaureusetöö. Tartu Ülikool, ajakirjanduse ja kommunikatsiooni instituut, URL (külastatud märtsis 2013) http://hdl.handle.net/10062/15684.
  131. Tootsi, E. (2011). Eurole üleminek – igapäevapraktikate muudatused ja eelteavituse vastuvõtt. Bakalaureusetöö. Tartu Ülikool, ajakirjanduse ja kommunikatsiooni instituut, URL (külastatud märtsis 2013) http://hdl.handle.net/10062/18150.
  132. Trentmann, F. (2007). Citizenship and consumption. Journal of Consumer Culture. 7 (2): 147–158.
  133. Trükised ja infomaterjalid. Tervise Arengu Instituudi kodulehekülg, URL (külastatud märtsis 2013) http://www.tai.ee/et/valjaanded/trukised-ja-infomaterjalid.
  134. Tubakapoliitika roheline raamat (2012). Sotsiaalministeerium, URL (külastatud märtsis 2013) http://www.sm.ee/fileadmin/meedia/Dokumendid/ASO/Alkoholi-_ja_tubakapoliitika_rohelised_raamatud/Tubakapoliitika_roheline_raamat.pdf.
  135. Tuulik-Põllu, E. (2006). Annetamise motivatsioon ja tõlgendus annetanute ja mitteannetanute seas. Bakalaureusetöö. Tartu Ülikool, ajakirjanduse ja kommunikatsiooni instituut, URL (külastatud märtsis 2013) http://hdl.handle.net/10062/15589.
  136. Töövaldkonna uuringud ja analüüsid. Sotsiaalministeeriumi kodulehekülg, URL (külastatud märtsis 2013) http://www.sm.ee/meie/uuringud-ja-analuusid/toovaldkond.html.
  137. Vabariigi kodanikud (telesaade) (2012). ERR, 04. detsember, URL (külastatud märtsis 2013) http://etv.err.ee/arhiiv.php?id=134089.
  138. Vabatahtlikus tegevuses osalemine Eestis: uuringu aruanne (2009). Emor/PRAXIS, URL (külastatud märtsis 2013) https://www.siseministeerium.ee/public/VTosalemine2009.pdf.
  139. Vabaühendused ja avalikud teenused: partnerlus avaliku sektoriga (2011). EMSL, URL (külastatud märtsis 2013) http://www.ngo.ee/sites/default/files/files/Vaba%C3%BChendused%20ja%20avalikud%20teenused%20-%20partnerlus%20avaliku%20sektoriga.pdf.
  140. Vakratsas, D., Ambler, T. (1999). How Advertising Works: What Do We Really Know? Journal of Marketing, 63 (1): 26–43.
  141. Vahe, M. (2004). Sotsiaalturunduse ja sotsiaalse vastutuse võimalikud tõlgendusviisid Eestis. Magistritöö. Tartu Ülikool, ajakirjanduse ja kommunikatsiooni instituut, URL (külastatud märtsis 2013) http://hdl.handle.net/10062/15461.
  142. Valdkondade arengukavad. Sotsiaalministeeriumi kodulehekülg, URL (külastatud märtsis 2013) http://www.sm.ee/meie/eesmargid-ja-nende-taitmine/valdkondade-arengukavad.html.
  143. Vene, K. (2005). Vabatahtlik töö siirdeaja Eestis: vabatahtlike kogemus, motivatsioon ja võrgustikud. Bakalaureusetöö. Tartu Ülikool, ajakirjanduse ja kommunikatsiooni instituut, URL (külastatud 2013) http://hdl.handle.net/10062/15536.
  144. Verain, M. C. D., Bartels, J., Dagevos, H. et al. (2012). Segments of Sustainable Food Consumers: A Literature Review. International Journal of Consumer Studies, 36 (2): 123–32.
  145. Vettik, A. (2006). Avaliku sektori poolt tellitud sotsiaalreklaamid suhtluses sihtrühmadega ajalehes Postimees aastatel 1995–2005. Bakalaureusetöö. Tartu Ülikool, ajakirjanduse ja kommunikatsiooni instituut, URL (külastatud märtsis 2013) http://hdl.handle.net/10062/15593.
  146. Vihalemm, T., Taul, S. (2003). Two Sides of Post-Modernisation: The Reception of the Campaign 'Integrating Estonia'. Kogumikus: V. Henze, V. Maier-Wörz, H. Vogt (toim.). Youth around the Baltic Sea: Sharing Differences – Discovering Common Grounds? Örebro University: Örebro University Press, lk 93–111.
  147. Vihalemm, T., Hogan-Brun, G. (ilmumas 2013). Dilemmas of Estonian nation building in the open media market. Sociolinguistica.
  148. Vikson, T. (2013). Eratarbijate elektritarnija valimise protsess. Bakalaureusetöö. Tartu Ülikool, ajakirjanduse ja kommunikatsiooni instituut, URL (kasutatud juulis 2013) http://hdl.handle.net/10062/31307.
  149. Väljaotsa, M. (2010). SA TÜK Lastefondi vabatahtlikkuse edendamise võimalused: sotsiaalturunduslik vaatenurk. Magistritöö. Tartu Ülikool, ajakirjanduse ja kommunikatsiooni instituut, URL (külastatud 2013) http://hdl.handle.net/10062/15367.
  150. Warde [SS1] , A. (2011). Climate change, consumption and practice. Konverentsiettekanne. Euroopa Sotsioloogilise Assotsiatsiooni konverents, september 2011, Genf.
  151. Warde, A., Southerton, D. (2012). Introduction. COLLeGIUM: Studies Across Disciplines in the Humanities and Social Sciences, 12: 1–24. URL (külastatud märtsis 2013) http://hdl.handle.net/10138/34220.
  152. Weinreich, N. K. (2013). What is social marketing? URL (külastatud märtsis 2013) http://www.social-marketing.com/Whatis.html.
  153. Weinreich, N. K. (2011).Hands-On Social Marketing: A Step-by-Step Guide to Designing Change for Good. Thousand Oaks, London, New Delhi: SagWernick, A. (1991). Promotional Culture: Advertising, Ideology and Symbolic Expression. London: Sage.
  154. Wilson, L. J., Ogden, J. D. (2008). Strategic Communications Planning for Effective Public Relations and Marketing. Dubuque (IA): Kendall/Hunt.
back