Rakenduslikud käsiraamatud, veebiressursid jm
- Aps, J. (2012) Kodanikuühenduste ühiskondliku mõju hindamine. Käsiraamat. Tallinn: Heateo Sihtasutus.
- Cornelissen, J. (2011) Corporate Communications. A Guide to Theory and Practice. 3rd edition. London: Sage.
- ELi keskne ametlik sotsiaalse innovatsiooni veebivärav (külastatud märtsis 2013) http://www.socialinnovationeurope.eu/.
- Murray R., Caulier-Grice, J., Mulgan, G. (2010) The Open Book of Social Innovation, The Young Fondation / Nesta Lab.
- Rammo, A. (2005) Suhtekorraldus vabaühendustes. Käsiraamat kommunikatsioonist ja meediasuhetest. Tallinn: Eesti Mittetulundusühingute ja Sihtasutuste Liit. URL (külastatud märtsis 2013) http://www.ngo.ee/sites/default/files/files/Suhtekorraldusest vabaühendustes käsiraamat kommunikatsioonist ja meediasuhetest.pdf.
- Sotsiaalse innovatsiooni, säästva tarbimise jpm loovlahenduste ja stsenaariumide, käsiraamatute kogu, URL (külastatud märtsis 2013) http://www.strategicdesignscenarios.net/category/library-menu/.
- SA Poliitikauuringute Keskus Praxis (2012). Organiseeritud vabatahtliku tegevuse kommunikatsioonistrateegia. URL (külastatud märtsis 2013) https://www.siseministeerium.ee/public/kommstrat.pdf.
- SA Poliitikauuringute Keskus Praxis (2011). Väärikaks ja õnnelikuks – annetamise analüüs ja soovitused. URL (külastatud märtsis 2013) http://www.ngo.ee/sites/default/files/files/uuringud/Annetamise_analyys_Praxis_2011_fin.pdf.
- Hea huvikaitse: kuidas kaasata liitlasi ja mõjutada otsuseid? (2011). EMSL. URL (külastatud märtsis 2013) http://www.ngo.ee/sites/default/files/files/Hea%20Huvikaitse.pdf.
- Kuidas koguda annetusi ja hoida toetajaid? (2011). EMSL ja Praxis. URL (külastatud märtsis 2013) http://www.ngo.ee/sites/default/files/files/Kuidas%20koguda%20annetusi%20ja%20hoida%20toetajaid.pdf.
- Vabaühendused ja avalikud teenused: partnerlus avaliku sektoriga (2011). EMSL. URL (külastatud märtsis 2013) http://www.ngo.ee/sites/default/files/files/Vaba%C3%BChendused%20ja%20avalikud%20teenused%20-%20partnerlus%20avaliku%20sektoriga.pdf.
Teoreetilised käsitlused
Empiirilised uurimused
- Oosterveer, P., Spaargaren, G., (2011). Organising consumer involvement in the greening of global food flows: the role of environmental NGOs in the case of marine fish. Environmental Politics, Vol 20 (1): 97–114.
Aruanded ja poliitikadokumendid
- Davies, A., Simon, J., Patrick, R., Norman, W. (2012). Mapping Citizen Engagement in the Process of Social Innovation. A deliverable of the project: „The theoretical, empirical and policy foundations for building social innovation in Europe” (TEPSIE), European Commission – 7th Framework Programme, Brussels: European Commission, DG Research.
- Mulgan, G., Tucker, S., Ali, R., Sanders, B. (2008). Social Innovation What it is, why it matters and how it can be accelerated. Oxford: Said Business School.
- Ruckenstein, M. et al. (2011). Forget Innovation: Focus on Value Creation. Sitra Publications 293. Helsinki: Edita.
- Southerton, D., McMeekin, A., Evans, D. (2010). International Review of Behaviour Change Initiatives. URL (külastatud märtsis 2013) http://www.scotland.gov.uk/Publications/2011/02/01104638/1.
- Bureau of European Policy Advisors of the European Commission (2011). Empowering people, driving change: Social innovation in the European Union. European Commission. URL (külastatud märtsis 2013) http://ec.europa.eu/bepa/pdf/publications_pdf/social_innovation.pdf.
- Euroopa Komisjoni ametlik lehekülg sotsiaalsest innovatsioonist, sh mitmed aruanded ja poliitikadokumendid. URL (külastatud märtsis 2013) http://ec.europa.eu/enterprise/policies/innovation/policy/social-innovation/index_en.htm.
Tudengitööd
- Stubender, K. (2008). Kolmanda ja ärisektori partnerlus: arenguperspektiivid ja dilemmad. Bakalaureusetöö. Tartu Ülikool, ajakirjanduse ja kommunikatsiooni instituut.
- Höglund, I. (2008). Hoiatavate reklaamide vastuvõtt noorte seas. Bakalaureusetöö. Tartu Ülikool, ajakirjanduse ja kommunikatsiooni instituut, URL (külastatud märtsis 2013) http://hdl.handle.net/10062/15704.
- Toome, T. (2007). Veebilehekülje kommunikatsioon sotsiaalturunduslikes kampaaniates. Bakalaureusetöö. Tartu Ülikool, ajakirjanduse ja kommunikatsiooni instituut, URL (külastatud märtsis 2013) http://hdl.handle.net/10062/15684.
- Vene, K. (2005). Vabatahtlik töö siirdeaja Eestis: vabatahtlike kogemus, motivatsioon ja võrgustikud. Bakalaureusetöö. Tartu Ülikool, ajakirjanduse ja kommunikatsiooni instituut, URL (külastatud märtsis 2013) http://hdl.handle.net/10062/15536.
- Väljaotsa, M. (2010). SA TÜK Lastefondi vabatahtlikkuse edendamise võimalused: sotsiaalturunduslik vaatenurk. Magistritöö. Tartu Ülikool, ajakirjanduse ja kommunikatsiooni instituut, URL (külastatud märtsis 2013) http://hdl.handle.net/10062/15367.