Rakenduslikud käsiraamatud, veebiressursid
- Aps, J. (2012). Kodanikuühenduste ühiskondliku mõju hindamine. Käsiraamat. Tallinn: Heateo Sihtasutus, URL (külastatud märtsis 2013) http://www.heategu.ee/Uhiskondliku_moju_hindamise_kasiraamat.pdf.
- Berger, A. A. (2011). Media and communication research: an introduction to qualitative and quantitative approaches. Thousand Oaks, London; New Delhi, Singapore: Sage.
- Daymon, C., Holloway, I. (2011). Qualitative Research Methods in Public Relations and Marketing Communications. Oxon & New York: Routledge.
- Evaluation Toolbox, problem tree (veebikülg). National Centre for Sustainability (Australia), URL (külastatud märtsis 2013) http://evaluationtoolbox.net.au/index.php?option=com_content&view=article&id=28&Itemid=134.
- Holt, Holt Interactive Graphic Organizers (veebikülg). Houghton Mifflin Harcourt, URL (külastatud märtsis 2013) http://my.hrw.com/nsmedia/intgos/html/igo.htm.
- Kozinets, R. V. (2009). Netnography: Doing Ethnographic Research Online. Los Angeles, London, New Delhi, Singapore: Sage.
- Mind Tools, toolkit (veebikülg). Mind Tools Ltd., URL (külastatud märtsis 2013) http://www.mindtools.com/pages/article/newTMC_80.htm.
- Worksheet Works.com, graphic organizers (veebikülg). WorksheetWorks.com, URL (külastatud märtsis 2013) http://www.worksheetworks.com/miscellanea/graphic-organizers.html.
Teoreetilised käsitlused
- Halkier, B. (ilmumas 2013). Science Consumption in a Practice Theoretical Perspective. A Discussion of Different Understandings of the Relations Between Consumers and Public Communication Initiatives. Public Understanding of Science.
- Peatie, K., Peatie, S. (2009). Social Marketing: A Pathway to Consumption Reduction? Journal of Business Research, 62 (2): 260–68.
- Phillips, L. J. (2011a). Analysing the Dialogic Turn in the Communication of Research-Based Knowledge: An Exploration of the Tensions in Collaborative Research. Public Understanding of Science, 20 (1): 80–100.
- Phillips, L. J. (2011b). The Promise of Dialogue. Amsterdam: John Benjamins.
- Rogers, E. (1995). Diffusion of Innovations, 3rd Edition. New York (NJ): Free Press.
- Shove, E., Pantzar, M., Watson, M. (2012). The Dynamics of Social Practice. Everyday Life and How it Changes. London: Sage.
Empiirilised uurimused
- Jensen, I., Halkier, B. (2011). Rethinking Intercultural Network Communication as a Resource in Public Intercultural Health Communication. Journal of Intercultural Communication, 25 (1), URL (külastatud märtsis 2013) http://www.immi.se/intercultural/nr25/jensen-halkier.htm.
- Lawson, R., Todd, S. (2002). Consumer lifestyles: a social stratification perspective, Marketing Theory, 2, 295–307.
- Praxise kodulehekülg, publikatsioonid (ühiskonna eri valdkondade uuringud ja poliitikaanalüüsid). URL (külastatud märtsis 2013) http://praxis.ee/index.php?id=356.
- Rokka, J., Uusitalo, L. (2008). Preference for Green Packaging in Consumer Product Choices – Do Consumers Care? International Journal of Consumer Studies, 32 (5): 516–525.
- Todt, O., Munos, E., Gonzalez, M. et al. (2009). Consumer Attitudes and the Governance of Safety. Public Understanding of Science, 18 (1): 103–114.
- Verain, M. C. D., Bartels, J., Dagevos, H. et al. (2012). Segments of Sustainable Food Consumers: A Literature Review. International Journal of Consumer Studies, 36 (2): 123–132.
Aruanded ja poliitikadokumendid
- Europe 2020: Europe’s growth strategy [2010] Euroopa Komisjon. URL (külastatud märtsis 2013) http://ec.europa.eu/europe2020/index_en.htm.
- Euroopa Komisjoni tervise ja tarbijaküsimuste peadirektoraadi veebikülg, URL (külastatud märtsis 2013) http://ec.europa.eu/dgs/health_consumer/index_en.htm.
- Euroopa Komisjoni keskkonnaküsimuste peadirektoraadi veebikülg, URL (külastatud märtsis 2013) http://ec.europa.eu/environment/newprg/index.htm.
- The European Platform against Poverty and Social Exclusion: A European Framework for Social and Territorial Cohesion (2010). European Commission, URL (külastatud märtsis 2013) http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=COM:2010:0758:FIN:EN:PDF.
- An EU Strategy for Youth – Investing and Empowering a Renewed Open Method of Coordination to Address Youth Challenges and Opportunities (2009). European Commission, URL (külastatud märtsis 2013) http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=COM:2009:0200:FIN:EN:PDF.
- Alkoholipoliitika roheline raamat (2012). Sotsiaalministeerium, URL (külastatud märtsis 2013) http://www.sm.ee/fileadmin/meedia/Dokumendid/Tervisevaldkond/Tervisepoliitika/Alkoholipoliitika/Failid/Alkoholi_roheline_raamat.pdf.
- Tubakapoliitika roheline raamat (2012). Sotsiaalministeerium, URL (külastatud märtsis 2013) http://www.sm.ee/fileadmin/meedia/Dokumendid/ASO/Alkoholi-_ja_tubakapoliitika_rohelised_raamatud/Tubakapoliitika_roheline_raamat.pdf.
- Sotsiaalvaldkonna uuringud ja analüüsid. Sotsiaalministeeriumi kodulehekülg, URL (külastatud märtsis 2013) http://www.sm.ee/meie/uuringud-ja-analuusid/sotsiaalvaldkond.html.
- Tervisevaldkonna uuringud ja analüüsid. Sotsiaalministeeriumi kodulehekülg, URL (külastatud märtsis 2013) http://www.sm.ee/meie/uuringud-ja-analuusid/tervisevaldkond.html.
- Töövaldkonna uuringud ja analüüsid. Sotsiaalministeeriumi kodulehekülg, URL (külastatud märtsis 2013) http://www.sm.ee/meie/uuringud-ja-analuusid/toovaldkond.html.
- Valdkondade arengukavad. Sotsiaalministeeriumi kodulehekülg, URL (külastatud märtsis 2013) http://www.sm.ee/meie/eesmargid-ja-nende-taitmine/valdkondade-arengukavad.html.
- Tarbija käitumise ja oskuste õpetamine – tarbijahariduse strateegia (2010). Põhjamaade ja Eesti tarbijahariduse töörühm, URL (külastatud märtsis 2013) http://www.tarbijakaitseamet.ee/public/PMD_02.03.11.pdf
- Trükised ja infomaterjalid. Tervise Arengu Instituudi kodulehekülg, URL (külastatud märtsis 2013) http://www.tai.ee/et/valjaanded/trukised-ja-infomaterjalid.
- Finantskirjaoskus. Rahandusministeeriumi kodulehekülg, URL (külastatud märtsis 2013) http://www.fin.ee/finantskirjaoskus.
- Eesti keskkonnastrateegia aastani 2030 [2007]. Keskkonnaministeerium, URL (külastatud märtsis 2013) http://www.envir.ee/orb.aw/class=file/action=preview/id=1158177/KS_loplil_riigikokku_pdf.pdf.
Tudengitööd
- Kiisel, M. (2002). Kogukonnapõhine sotsiaalturundus teadliku prügikäitumise kujundamisel. Bakalaureusetöö. Tartu Ülikool, ajakirjanduse ja kommunikatsiooni instituut.
- Hinsberg, L. (2012). Kampaania „Kumm on seks!” vastuvõtt sihtrühma seas. Bakalaureusetöö. Tartu Ülikool, ajakirjanduse ja kommunikatsiooni instituut, URL (kasutatud märtsis 2013) http://hdl.handle.net/10062/25820.