Õpikud, käsiraamatud ja rakenduslikud veebiressursid
- Eco-Innovationi veebileht. European Commission. URL (kasutatud märtsis 2013) http://ec.europa.eu/environment/eco-innovation/.
- Hea Kodanik. Avalikud teenused: kellele, miks ja kuidas? Talv 2011 (53), URL (kasutatud märtsis 2013) http://www.ngo.ee/sites/default/files/files/Hea%20Kodanik%203_2011.pdf.
- Hea Kodanik. Heategevus: lapsekingades või äratrööbatud? Kevad 2012 (54), URL (kasutatud märtsis 2013) http://www.ngo.ee/sites/default/files/files/Hea%20Kodanik%201_2012.pdf.
- Hea Kodanik. Kuidas levivad teadmised, huvi ja oskused? November 2009 (47), URL (kasutatud märtsis 2013) http://www.ngo.ee/sites/default/files/files/Hea%20Kodanik%203_2009.pdf.
- Hea Kodanik. Liikmed ja võrgustikud: kuidas kaadervärk tööle saada? Suvi 2012 (55), URL (kasutatud märtsis 2013) http://www.issuu.com/emsl/docs/hea_kodanik_2_2012.
- Hea Kodanik. Poliitika: kes seda suudaks mõjuta’? Talv 2011 (51), URL (kasutatud märtsis 2013) http://www.ngo.ee/sites/default/files/files/Hea%20Kodanik%201_2011.pdf.
- Kotler, P., Lee, N. (2008). Social marketing: Influencing behaviours for good. Los Angeles, London, New Delhi, Singapore: Sage.
- Social Innovation Europe’i veebileht. Young Foundation. URL (kasutatud märtsis 2013) http://www.socialinnovationeurope.eu/.
- Weinreich, N. K. (2013). What is social marketing? URL (kasutatud märtsis 2013) http://www.social-marketing.com/Whatis.html.
Teoreetilised käsitlused ja empiirilistel uuringutel põhinevad teadusartiklid
- Fisher, W. F. (1997). DOING GOOD? The Politics and Antipolitics of NGO Practices. Annual Review of Anthropology, 26: 439–464.
- Livingstone, S., Lunt, S., Miller, L. (2007). Citizens, Consumers and the Citizen-Consumer: Articulating the Citizen Interest in Media and Communications Regulation. Discourse and Communication, 1(1): 85–111.
- Pearce, J. (2010). Is Social Change Fundable? NGOs and Theories and Practices of Social Change. Development in Practice, 20(6): 621–635.
- Schwartz, B. (2010). An Interview with Craig Lefebvre. Social Marketing Quarterly, 16(4): 151–154.
- Spaargaren, G., Oosterveer, P. (2010). Citizen-Consumers as Agents of Change in Globalizing Modernity: The Case of Sustainable Consumption. Sustainability, 2(7): 1887–1908.
- Stromquist, N. P. (2008). Revisiting Transformational NGOs in the Context of Contemporary Society. Current Issues in Comparative Education, 10(1/2): 41–45.
Aruanded ja poliitikadokumendid
- Kodanikualgatuse institutsionaliseerumine Eestis 2009/2010: uuringu raport (2010). Tallinn: Tallinna Ülikool, kodanikeühiskonna uurimis- ja arenduskeskus, URL (kasutatud märtsis 2013) https://www.siseministeerium.ee/public/KUAK2010_institutsionaliseerumine.pdf.
- Kodanikualgatust toetavad väärtused ja käitumismustrid Eesti elanikkonnas 2011–12 (2012). Tallinn: Tallinna Ülikool, kodanikeühiskonna uurimis- ja arenduskeskus, URL (kasutatud märtsis 2013) http://www.ngo.ee/sites/default/files/files/10_26918226_Uuringuraport_Kodanikualgatust_toetavad_vaartused_ja_kaitumismustrid_Eesti_elanikkonnas_2011-2012_uuringu_teostaja_Kodanikeuhiskonna_uurimis-ja_arenduskeskus_Tallinna_Ulikool.pdf.
- Lillemets, A. (2012). Eesti sotsiaalse ettevõtluse kogemuste ja olukorra kaardistamine. Tallinn: EMSL ja Heateo SA, URL (kasutatud märtsis 2013) http://sev.ee/wp-content/uploads/2012/01/uuring_SE-Eestis.pdf.
- Lillemets, A. (2012). Teiste riikide kogemused sotsiaalse ettevõtluse eestkoste ja koostöö korraldamisel. Tartu: EMSL ja Heateo SA, URL (kasutatud märtsis 2013) http://sev.ee/wp-content/uploads/2012/01/uuring_SE-v%C3%A4lismaal.pdf.
- The Impact of the Commercial World on Children’s Wellbeing. Report of an Independent Assessment (2009). GOV.UK Department for Children, Schools and Families. URL (kasutatud märtsis 2013) https://www.education.gov.uk/publications/eOrderingDownload/00669-2009DOM-EN.pdf.
Tudengitööd
- Ott, E. (2013). Sotsiaalse ettevõtluse kontseptsioon ja selle rakendamine Eestis. Bakalaureusetöö. Tartu Ülikool, ajakirjanduse ja kommunikatsiooni instituut, URL (kasutatud juulis 2013) http://hdl.handle.net/10062/31303.
- Mesila, H. (2007). Sotsiaalse suunitluse mõju turunduses ettevõtte kuvandile Elioni, Hansapanga ning Selveri näitel. Bakalaureusetöö. Tartu Ülikool, ajakirjanduse ja kommunikatsiooni instituut, URL (kasutatud märtsis 2013) http://hdl.handle.net/10062/15625.
- Roždestvenski, G. (2013). Suvise piirkiiruse tõstmata jätmine liikluspraktikate kujundamisel. Bakalaureusetöö. Tartu: Tartu Ülikool, ajakirjanduse ja kommunikatsiooni instituut, URL (kasutatud juulis 2013) http://hdl.handle.net/10062/31306.
- Luuk-Aasmäe, L. (2010). Sotsiaalse turunduse teooriate rakendamine Eestis läbi viidud tervisekäitumist mõjutavate kampaaniate näitel. Magistritöö. Tallinn: EBS, URL (kasutatud märtsis 2013) http://www.mnt.ee/public/Suuk-Aasmae.pdf.
- Tuulik-Põllu, E. (2006). Annetamise motivatsioon ja tõlgendus annetanute ja mitteannetanute seas. Bakalaureusetöö. Tartu Ülikool, ajakirjanduse ja kommunikatsiooni instituut, URL (kasutatud märtsis 2013) http://hdl.handle.net/10062/15589.
- Vahe, M. (2004). Sotsiaalturunduse ja sotsiaalse vastutuse võimalikud tõlgendusviisid Eestis. Magistritöö. Tartu Ülikool, ajakirjanduse ja kommunikatsiooni instituut, URL (kasutatud märtsis 2013) http://hdl.handle.net/10062/15461.
- Vettik, A. (2006). Avaliku sektori poolt tellitud sotsiaalreklaamid suhtluses sihtrühmadega ajalehes Postimees aastatel 1995–2005. Bakalaureusetöö. Tartu Ülikool, ajakirjanduse ja kommunikatsiooni instituut, URL (kasutatud märtsis 2013) http://hdl.handle.net/10062/15593.