Interdistsiplinaarne teadus teadusfilosoofilisest vaatenurgast
Publikatsioonid
See on väike valik meie uurimisrühma liikmete publikatsioone. Sel lehel loetletud artiklid keskenduvad kolmele teemale: interdistsiplinaarsuse filosoofia, töökultuuri ja identiteetide filosoofiline analüüs teaduses ja empiiriliste uurimismeetodite rakendamine teadusfilosoofias.
Uurimisrühma liikmete muude publikatsioonidega saab tutvuda nende lehtedel ETISes (Eesti Teadusinfosüsteemis) – lingid on olemas selle saidi sektsioonis “Inimesed”.
- Eigi, Jaana (2019). How to think about shared norms and pluralism without circularity: A reply to Anna Leuschner. Studies in History and Philosophy of Science Part A, 75, 51−56. DOI: 10.1016/j.shpsa.2019.01.007.
- Eigi, Jaana; Velbaum, Katrin; Lõhkivi, Endla; Simm, Kadri; Kokkov, Kristin (2018). Supervision, mentorship and peer networks: how Estonian early career researchers get (or fail to get) support. Roars Transactions (RT). A Journal on Research Policy and Evaluation, 6 (1). DOI: 10.13130/2282-5398/8709.
- Kokkov, Kristin (2017). How Natural Scientific Theories Relate to Cultural Interpretation: The Case of Interdisciplinary Research in Archaeology. Nordic Network for Philosophy of Science Abstract Book: Nordic Network for Philosophy of Science Copenhagen, April 20–21, 2017. Ed. Sørensen, Henrik Kragh; Vitti-Rodrigues, Mariana; Prestholm et al. Denmark, Copenhagen: Copenhagen University, 63−66.
- Eigi, Jaana; Põiklik, Pille; Lõhkivi, Endla; Velbaum, Katrin (2014). Supervision and Early Career Work Experiences of Estonian Humanities Researchers under the Conditions of Project-based Funding. Higher Education Policy, 27 (4), 453−468. DOI: 10.1057/hep.2014.21.
- Lõhkivi, E., Velbaum, K., Eigi, J. (2012). Epistemic Injustice in Research Evaluation: A Cultural Analysis of the Humanities and Physics in Estonia. Studia Philosophica Estonica, 5 (2), 108−132.
- Rolin, K., Hasse, C., Lõhkivi, E. (Toim.) (2011). “Science Studies: An Interdisciplinary Journal for the Science and Technology Studies” erinumber “Gender, Physics and Workplace Culture”. Science Studies, 24 (1), 4−80.