Tellimuse protsessiga seotud tegevused

Tellimuse protsessi esimene samm on koguda potentsiaalse kliendi kohta võimalikult palju hotellile vajalikku infot ning selgitada välja, kas vajalik toatüüp on soovitud ajavahemikul vaba. Üldjuhul on majutuse tellimise algatajaks klient, reisibüroo (reklaamürituste puhul hotell või korraldav ettevõte). Seega saab protsess alguse kliendi infopäringust hotelli, mille käigus kaardistatakse tema vajadused.

Pärast soovitud info saamist kliendi kohta on järgmine samm uurida, kas küsitud hotellitubade tüüp on soovitud kuupäevadel vaba. Fidelios tuleb minna menüüsse Rooms Management ja valik Availability (lühivalik Ctrl+D).

Joonisel on nädalavaade (15.-21.02.2009). Seda kui pikka perioodi ja millist perioodi te soovite vaadata, seda saate valida märkides üles kas ajavahemiku või siis algusaja ja päevade arvu. Jooniselt on näha, et 19.02 on 

DBL toatüübi seis -1 ja SUI -2. Kõik tabelis kajastuvad miinusmärgiga tubadeseisud näitavad konkreetse toatüübi ülemüüki. Esimene rida total ehk siis tubade arv kokku näitab aga perioodi tubade lõppseisu. Kui ka siin on miinusmärk ees, siis tähendab, et kogu hotellis on tube müüdud rohkem kui neid tegelikult sellel perioodil pakkuda on. 19.02 on kogu tubade arv 24, seega on ülemüüdud ainult konkreetsed toatüübid.

Kui on kontrollitud, kas vajalik tuba või toad on olemas, siis vastuvõtutöötaja võib tellimust vormistama hakata.

back forward