Kliendiprofiili loomine

Tellimuse koostamine algab kliendi profiili olemasolu kontrollimisest. Fidelio avalehel on valik ProfilesSisestades Last Name lahtrisse kliendi perekonnanime, saate otsida konkreetset inimest olemasolevate kliendiprofiilide seast. Kui tulemust ei ole, alustatakse tellimuse tegemist kliendile profiili loomisest. Alati tuleb kontrollida külastaja profiili olemasolu, et ei loodaks dubleerivat kliendiprofiili, mis võib hakata hilisemat dokumentatsiooni koostades segadust tekitama! Kliendi profiilide loomine on koht kuhu saab talletada nii praeguste ja tulevaste külastajate andmeid piiramatul arvul. Kui külastajale on profiil loodud, siis järgnevate tellimuste tegemisel ei pea seda uuesti sisestama, vajadusel saab vaid muudatusi või täiendusi lisada.

 

Mida näitavad profiili väljad?

  • Last name/MI - perekonnanimi / MI - keskmine nimi (näit. James Berth Smith - keskmine nimi on Berth)
  • First/Mail Name - eesnimi / hellitusnimi (viimast ei kasutata eriti sageli)
  • Position - kliendi ametikoht ettevõttes
  • Language/Title - keelevalik (keelevaliku alt saate valida programmis määratud põhikeelte vahel). Titel näitab külastaja tiitlit, näiteks doktor, Phd, professor jne. Kui külastaja soovib selle kasutamist, siis määratakse see siia lahtrisse.

NB! Nimed tuleb sisetada korrektselt, st et suurte tähtedega, sest andmebaas võtab kõik vajalikud andmed profiilist nii kinnituskirjale, arvetele kui kogu külastajat puuduvale dokumentatsioonile!

  • Address Greeting - eelnevalt määratud keelevalik pakub teile dokumentatsioonis kasutatavid pöördumisi, näit. hr. või pr., lugupeetud jne.
  • Letter Greeting täidetakse automaatselt eelmise välja alusel.
  • Contact preference - kas tegu on individuaalse tellimuse või siis rühmatellimusega.
  • Address - aadressi sisestamiseks tuleb võtta valik New, siis saate sisestada kliendi aadressi. Aadressi sisestamisel saate valida, millise aadressiga tegu on - kas koduse, ettevõtte või hoopis ettevõtte juriidilise aadressiga. Linnuke lahtrisPrimary näitab seda, millist aadressi külastaja soovib näha oma dokumentides kajastumas.
  • Communication - jälle valik New ning siis on võimalik sisestada kliendi kontaktandmeid.
  • Active - linnuke lahtris näitab, et profiil on andmebaasis aktiivne.
  • Display - väljal on mitu erinevat lühendite valikut. CCM - konverentsikeskus, FO - vastuvõtt, All - kõik osakonnad. (linnukesega märgitakse millised osakonnad profiili näevad ja kasutada saavad).
  • Sales Manager - siia sisestatakse konreetse töötaja nimi kui see on vaja profiiliga siduda.
  • Birthday/Place - sünnikuupäev ja koht.
  • Gender/Nationality - määratakse külastaja sugu ja rahvus.
  • Preferred Currency - saab määrata valuuta eelistuse, automaatselt arvestab programm eurodega.
  • Preferred - siin saab määratleda külastaja eelistusi (näiteks toa osas - kas konkreetset toatüüpi - sviit, tuba numbriliselt - 352).
  • Room Features - siin saab määrata eelistusi toas olevatele mugavustele - korrus, wifi, konditsioneer, vann jne.
  • Credit Status - siin määratletakse vajadusel kliendi staatus arveldamisega seoses - C - cash only ehk siis ainult sularahas, R - restricted ehk siis mustas nimekirjas olev klient, A - account ehk arvega maksja.
  • Viimane osa Guest Gard Info - kajastab külastaja krediitkaardiandmeid, mida saab taas täita valides esmalt valiku New.

Profiili lõpetades kinnitatakse andmeid valides altservast menüünuppu OK.

back forward