Töörühm

Margus Pedaste – töörühma juht, haridustehnoloogia professor

Margus Pedaste on haridustehnoloogia professor, Tartu Ülikooli sotsiaal- ja haridusteaduskonna prodekaan, TÜ sotsiaal- ja haridusteaduskonna haridusteaduste instituudi haridustehnoloogia keskuse juhataja ning TÜ Pedagogicumi juhataja. Oma doktoritöö kaitses ta probleemide lahendamisest veebipõhises õpikeskkonnas ja tema uurimishuvid seostuvad uurimusliku õppe, probleemide lahendamise ning kaasaegse tehnoloogia kasutamise ja arendamisega õppimisel. Ta on töötanud 15 aastat üldhariduskoolis loodusainete õpetajana. Tal on ulatuslik kogemus nii Eesti kui ka rahvusvahelistes teadus- ja arendusprojektides osalemises ning nende juhtimises.

Vaata profiili ETISes.

Pille Villems – peaspetsialist

Pille Villems töötab haridustehnoloogia keskuses peaspetsialistina. Tema ülesandeks on koordineerida töörühma tegevust ja aidata kaasa töörühma toimimisele ühtse meeskonnana. Lisaks töötab Pille Pedagogicumi koordinaatorina ja tegeleb Tartu ülikooli õpetajakoolituse koordineerimise ja arendamisega. Pille on lõpetanud kasvatusteaduste eriala Tartu ülikoolis 2005. aastal ja hariduse juhtimise eriala Tallinna ülikoolis 2008. aastal. Enne Tartu ülikooli tööle asumist töötas Pille 17 aastat alushariduse valdkonnas nii õpetaja kui juhina. Oma uurimistöödes on ta uurinud koostööd koolieelse lasteasutuse ja lapsevanemate vahel.  

Leo Siiman – haridustehnoloogia vanemteadur

Leo Siiman (PhD) on Tartu Ülikooli sotsiaal- ja haridusteaduskonna haridustehnoloogia vanemteadur. Ta on väliseestlane, kes liitus TÜ sotsiaal- ja haridusteaduskonna haridustehnoloogia töörühmaga veebruaris 2013 ja on eriti huvitatud 3D-tehnoloogiate kasutamisest reaalainete õppimisel. Ta õppis Floridas, kus omandas bakalaureusekraadi arvutiteadustes ja elektroonikas ning doktorikraadi füüsikas. Leo rõhutab, et kaasaegsed 3D-vahendid (3D-arvutiprogrammid, 3D-skännerid, 3D-printerid) pakuvad palju uusi võimalusi, kuid pole eriti uuritud, milles seisneb nende pedagoogiline väärtus.

Vaata profiili ETISes.

Emanuele Bardone – haridustehnoloogia vanemteadur

Emanuele Bardone on  haridustehnoloogia keskuses haridustehnoloogia vanemteadur. Ta omandas doktorikraadi filosoofias 2009. aastal Pavia Ülikoolist (Itaalia). Praegu on ta seotud EL-i teadus- ja arendusprojektiga Uuringulaegas, kus juhib tööpaketti WP5. Enne Tartu Ülikooliga liitumist oli Emanuele Marie Curie stipendiaat Tallinna Ülikooli informaatikainstituudis. Emanuele on õpetanud kognitiivset filosoofiat Pavia Ülikoolis ning kognitsioonifilosoofiat ning inimese ja arvuti vahelise suhtluse filosoofiat Tallinna Ülikoolis. Samuti on temalt ilmunud raamat “Seeking Chances: From Biased Rationality to Distributed Cognition” (Springer, 2011).

Vaata profiili ETISes.

Külli Kori – haridustehnoloogia nooremteadur

Külli Kori töötab haridustehnoloogia keskuses haridustehnoloogia nooremteadurina. Lisaks sellele õpib ta doktoriõppes haridusteadust ning tema juhendajaks on Margus Pedaste. Külli töö on enamasti seotud IKT karjäärivalikute põhjuste uuringuga.

Vaata profiili ETISes.

Mario Mäeots – haridustehnoloogia teadur

Mario Mäeots töötab haridustehnoloogia keskuses haridustehnoloogia teadurina. Tema peamiseks uurimisvaldkonnaks on uurimuslik õpe ja selle rakendamine arvutipõhistes õpikeskkondades. Täpsemalt keskendub ta oma teadustöös transformatiivsete ja regulatiivsete uurimuslike oskuste ja nendele suunatud toetussüsteemide uurimisele ning arendamisele. Sellega seonduvalt kaitses ta 2014. aastal edukalt oma doktoritöö "Inquiry-Based Learning in a Web-Based Learning Environment: a Theoretical Framework of Inquiry-Based Learning Processes". Lisaks on ta õpetajakoolituse õppejõud, viib läbi tegevõpetajate täiendkoolitusi ning töötab üldhariduskoolis loodusainete õpetajana.

Vaata profiili ETISes.

Tõnis Männiste - haridusteaduste doktorant

Tõnis Männiste on Tartu ülikooli haridusteaduste doktorant. Esmakordselt saab Tartu ülikoolis õppida doktorant, kelle õppekoht on loodud väljaspool tegevustoetust (riigi tellimust) rahastatavat doktoriõpet. Õppekoha tellijaks on kaitseväe poolt Kaitseväe Ühendatud Õppeasutus, kus Tõnis Männiste on tegevteenistuses vanemohvitserina. Tema uurimistöö teema on „Kaitseväe õppe tõhustamine probleemipõhise lähenemise kaudu“ .

Vaata profiili ETISes.

Meelis Brikker – kujundaja ja haridustehnoloogia spetsialist

Meelis Brikker töötab haridustehnoloogia keskuses haridustehnoloogia spetsialistina. Meelisel on kõrgharidus bioloogias ning ta on lõpetanud ka Tartu Kunstikooli illustratsiooni erialal. Meelise mitmekülgsed tööülesanded ning osalemine kodumaistes ning rahvusvahelistes teadus- ja arenguprojektides võimaldavad tal maksimaalselt kasutada nii enda loodusteaduslikku tausta kui ka kunstiõpingute käigus omandatut.

Marianne Lind - haridustehnoloogia nooremteadur

Marianne Lind töötab keskuses haridustehnoloogia nooremteadurina ning annab lisaks TÜ sotsiaal-ja haridusteaduskonna haridusteaduste instituudis loenguid keskkonnahariduse ja säästvat arengut toetava hariduse teemadel. Marianne on osalenud maailmahariduslike ja keskkonnateemaliste õppematerjalide väljatöötamises. Mariannel on loodusteaduste magistrikraad ning tema peamiseks uurimisteemaks on säästva arengu haridus koolieelses lasteasutuses.

Vaata profiili ETISes.

Maarja Taaler – keeletoimetaja ja haridustehnoloogia spetsialist

Maarja Taaler töötab keskuses haridustehnoloogia spetsialistina. Tema töö on põhiliselt seotud teaduspublikatsioonide ja projektide materjalide keelelise toimetamise ning tõlkimisega. Maarja on lõpetanud Tartu Ülikoolis inglise keele ja kirjanduse eriala ning omandanud samas ka magistrikraadi kirjalikus tõlkes. 

Mirjam Burget – doktorant, tehnoloogiahariduse spetsialist

Mirjam Burget on Tartu Ülikoolis haridusteaduste doktorant. Tema doktoritöö valdkonnaks on uurimuslik õpe ning vastutustundlik teadus ja innovatsioon. Mirjam on lõpetanud loodusvarade kasutamise ja kaitse bakalaureuseõppekava Eesti Maaülikoolis ning kaitsnud magistrikraadi bioloogiaõpetaja erialal Tartu Ülikoolis. Mirjam on töötanud kohalike ja rahvusvaheliste haridusprojektidega nii Tartu Keskkonnahariduse Keskuses kui Tartu Ülikoolis. Mirjam annab loenguid keskkonnahariduse teemadel.

Vaata profiili ETISes.

Heilo Altin – doktorant

Heilo Altin on juhtinud koolirobootika projekti selle algusest, 2008. aastast saati. Doktorantuuris uurib Heilo seda, kuidas robotitega oleks võimalik õppimist efektiivsemaks muuta. Koolirobootika projekti käigus on Heilo koolitanud sadu õpetajaid, külastanud sadu koole ning viinud õpilasmeeskondi välismaistele võistlustele.

Vaata profiili ETISes.

back forward