Loodusõpetus

LOODUSÕPETUS: Rakkude uurimine (4. klass). Õpetaja Ade

 

Kuhu õppija läheb?

Kus ta hetkel on?

Kuidas soovitut saavutada?

Õpetaja

 

Vaatlus klassis ning valmivate tööde võrdlus mudeliga.

Õpetaja annab õppijatele tagasisidet kaudselt, viidates hindamismudeli vastavale osale.

Kaasõpilane

Õppijad arutavad ühiselt hindamismudelit luues läbi õppe-eesmärgid – töö korrektne vormistamise oskus, õigete vastusteni jõudmine, korrektse raku joonise tegemine mikroskoobi abil jms.

Õpilased vaatavad üksteise töid ja võrdlevad neid mudeliga ning annavad vastastikku tagasisidet.

Õppija

 

Õppija saab oma tööd võrrelda mudelitega ning saab tagasisidet ka õpetajalt ja kaaslastelt.