Loodusõpetus
LOODUSÕPETUS: Rakkude uurimine (4. klass). Õpetaja Ade
| Kuhu õppija läheb? | Kus ta hetkel on? | Kuidas soovitut saavutada? |
Õpetaja |
| Vaatlus klassis ning valmivate tööde võrdlus mudeliga. | Õpetaja annab õppijatele tagasisidet kaudselt, viidates hindamismudeli vastavale osale. |
Kaasõpilane | Õppijad arutavad ühiselt hindamismudelit luues läbi õppe-eesmärgid – töö korrektne vormistamise oskus, õigete vastusteni jõudmine, korrektse raku joonise tegemine mikroskoobi abil jms. | Õpilased vaatavad üksteise töid ja võrdlevad neid mudeliga ning annavad vastastikku tagasisidet. | |
Õppija |
| Õppija saab oma tööd võrrelda mudelitega ning saab tagasisidet ka õpetajalt ja kaaslastelt. |